2777
2789
عنوان

میگرن

| مشاهده متن کامل بحث + 169 بازدید | 24 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هی گفتم نخورم الان بدتر شده هیچی افاقه نمیکنه

اسی هیچی مثل شیاف نیست من سالهاست درگیرشم تا خود دکتر گفت شیاف بزن اوایل چون دلپیچه میگرفتم بدم می اومد اما الان تا بخواد شروع کنه میزنم خودموراحت میکنم 

منم

سوماتریپتان۵۰ بخور ببین خوب میشی یا نه

چون فقط این درد منو آروم میکنه ، بقیه مسکن ها اصن تاثیری روم ندارن

هرکسی را همدم غمها و تنهایی مدان!سایه همراه تو می آید ولی همراه تو نیس🌱
خواهر من دارم از درد میمیرم حالم خیلی بده میریزه به صورت و گردنم

عزیزم دردش بده من خودمم میگرن دارم ولی جرقه چشمی خیلی بدتره 

من سر درد میگیرم با حالت تهوع قرص میخورم میرم میخوابم 

ولی چشم که جرقه بزنه وحشتناکه من سر دردو تحمل میکنم ولی مشکل بیناییو نه

سالها دویدمو نرسیدم 💔

میخوام برم متخصص مغز و اعصاب

ببینید بچه ها من ی کلیپیی دیدم تو آپارات که دکتر آریانی برای ی خانومی انجام داده بود واقعا جواب گرفته بود و میگفت که برای خیلی از اینهایی که میگرن دارن جواب میده مراحل مختلف داره چند جلسه ک میری با توجه به روند پیشرفت دررمانت بهت چیزای مختلفی رو پیشنهاد میکنه و یسری کارهایی انجام میده من دقیق نمیدونم یکیش مث اینکه rf بودش به نظرم شماهایی که میگرن دارید و هیچ رقمه درمان نشدید حتما حتما برید پیشش 

دکتر محمدرضا آریانی رو از طریق یکی از دوستام ک مشکل کمردرد داشت میشناسم الان پیج ایناشو دارم واقعا درمان هاش معجزه ست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز