2789
عنوان

قارچ پوستی

203 بازدید | 10 پست

بخدا خسته شدم انقدر دکتر رفتم همش پماد و آمپول یه مدت خوب میشه باز تاول میزنه زخم میشه دکتر پوست رفتم الان گلوم ته حلقم زرد شده و درد میکنه بخدا خسته شدم😭😭😭😭

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

منم قارچ گرفتم.گرد گرد زخم میشد و قرمز.پوسته پوسته میشد.رفتم یه دکتر اززخمم نمونه برداری کرد .بعد دارو داد.الان فقط یه هفتست دارم استفاده میکنم .داغووووووون بودما ولی همه رفت

😕😕شب خوابیدم صب پاشدم دیدم ترکیدم .همینقدر ناجوانمردانه😐😐                                                   از وقتی رفتی هر یک دقیقش60 ثانیهمیگذره😭😭😭                                                     تلخ ترین جمله بازی های کودکی :  تو نخودی باش،لامصب قدرت تخریبش از بمب هیوریشیما بیشتربود😐😐😐 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم قارچ گرفتم.گرد گرد زخم میشد و قرمز.پوسته پوسته میشد.رفتم یه دکتر اززخمم نمونه برداری کرد .بعد دا ...

منم روی گردنم میزد یه مدت خوب شد الان نمیدونم چرا گلوم درد میکنه؟اصلا نمونه برداری نکرد میخوام برم بیمارستان پوست

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
منم روی گردنم میزد یه مدت خوب شد الان نمیدونم چرا گلوم درد میکنه؟اصلا نمونه برداری نکرد میخوام برم ب ...

منم گردنمو کله سینمو یه تیکه پهلوم شده بود.

حتما نمونه برداری کن .اینطوری با دقتتر دارو میدن

😕😕شب خوابیدم صب پاشدم دیدم ترکیدم .همینقدر ناجوانمردانه😐😐                                                   از وقتی رفتی هر یک دقیقش60 ثانیهمیگذره😭😭😭                                                     تلخ ترین جمله بازی های کودکی :  تو نخودی باش،لامصب قدرت تخریبش از بمب هیوریشیما بیشتربود😐😐😐 
منم گردنمو کله سینمو یه تیکه پهلوم شده بود. حتما نمونه برداری کن .اینطوری با دقتتر دارو میدن

آره برم بگم 

دوماه درگیرم ۳۰۰ بار رفتم دکتر هیچ کدوم نمونه برداری نکردن هی داره پیشرفت میکنه میره سمت گردنم

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
آره برم بگم  دوماه درگیرم ۳۰۰ بار رفتم دکتر هیچ کدوم نمونه برداری نکردن هی داره پیشرفت میکنه م ...

ای بابا.برا منم اول کوچیک کوچیک بودن.نوزاد داشتم پی گیری نکردم وقت نمیکردم یهو شدن اندازه کف دست وایی وحشتناک.

رفتم دکتر اول نمونه برداری نوشت رفتم آزمایشگاه با یه چیز تیز اون پوسته های روشو کند .دکتر یه شامپو و قرص و کرم دست ساز داد

اول رفتم گفتم قارچ گرفتم گفت شاید اصن قارچ نباشه اول ازمایش بده.

تو خودت بگو نمونه برداری بنویسین.کدوم شهری

😕😕شب خوابیدم صب پاشدم دیدم ترکیدم .همینقدر ناجوانمردانه😐😐                                                   از وقتی رفتی هر یک دقیقش60 ثانیهمیگذره😭😭😭                                                     تلخ ترین جمله بازی های کودکی :  تو نخودی باش،لامصب قدرت تخریبش از بمب هیوریشیما بیشتربود😐😐😐 

برا من تو موهامو وسطه پیشونیمو پشت گوشمم رفته بود 😢

😕😕شب خوابیدم صب پاشدم دیدم ترکیدم .همینقدر ناجوانمردانه😐😐                                                   از وقتی رفتی هر یک دقیقش60 ثانیهمیگذره😭😭😭                                                     تلخ ترین جمله بازی های کودکی :  تو نخودی باش،لامصب قدرت تخریبش از بمب هیوریشیما بیشتربود😐😐😐 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز