2777
2789
عنوان

اربعین

66 بازدید | 7 پست

من خیلی دوست دارم برم ولی باردارم و دوتا بچه کوچیک دارم شما میرین؟ 

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

مامان و بابام و داداشم و دوستام همه رفتن 🥲

اگه میتونی برو من پارسال رفتم بچه هام پیش مامانبزرگشون بودن

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه میتونی برو من پارسال رفتم بچه هام پیش مامانبزرگشون بودن

منم پارسال رفتم امسال باردارم🥲

بقول شاعر که می‌گفت :ز بس خندیدم و پنهان نمودم راز خود را ؛کسی باور ندارد در دلم ، دریای درد است :)

بدجور دلم شکسته تا اسم اربعین میاد اشکام میریزه 

میدونم🙁

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

منم پارسال رفتم امسال باردارم🥲

پارسال با هر سختی بود ولی ارامش داشت

ایرانم .من یک مادر معمولی و تقریبا تجربه دارم. سوالی داشتید در خدمتم فقط اگه سوال داشتید وگرنه که آقایون مزاحم نشن😄.ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم ، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم.و ما ریشه های تنیده از امیدیم..🦋فاطمه زهرا قند ۳ سالم،🍒 امیر علی قهرمان۶ سالم 🍒، زینب پرنسس ۹ سالم🍒 ،مهرسام و نهال فرشته های آسمانیم. 😔 کاربری قبل از ۱۴۰۳ دست ۳ نفر بوده❗️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز