2777
2789

فقط خودتون هستید

من سال97زایمان طبیعی داشتم توبیمارستان نجمیه تاقبل از فول شدن چندتاتخت کنارهم بودیم که باپرده جدامیشدن بعدش رفتیم اتاق زایمان ومنودکتروماماویه پرستاردیگه بودیم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دردداشت ولی قابل تحمل بود

من موقع دردروی نفس هام تمرکزمیکردواصلاجیغ ودادنمیکردم

من شروع دردای اولیه ام 1شب بود خیلی خفیف بودخوابیدم صبح ساعت5بادردهای تقریباشدیدبیدارشدم تافاصله دردهام3دقیقه شدم رفتم بیمارستان 9صبح بستری شدم (دهانه رحمم4سانت بازشده بود) قبلش بریدبستری نمیکنن 10فول شدم و10 ونیم بچم بغلم بود

دردش اول مثل دلپیچه بودبه مروربیشتروبافاصله کمترشد

وقتی ام که فول میشه حس زورزدن دارید

بازم همچی به بدن خودتون ربط داره 

البته من یکسری ورزش هاروانجام میدادم وکمروشکمم روماساژ میدادم به تشخیص دکترم هفته اخررو ملینات وگرمیجات مصرف میکردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز