2777
2789
عنوان

جواب نگرفتم😭😭😭

845 بازدید | 11 پست

۹جلسه رفتم لیزر بابت بیکینی و زیر بغل

با دستگاه الکس کندلا

الان مشاوره بودم نگاه میکنه بعد میگه ۴۰درصد باقی مونده

موها دو بند انگشت شده بعد خیلی ریلکس میگه نوار از داروخونه بگیر شبیه مومک سرد هست 😑😒

اخه مردشور قیافه سه در چهارتو ببرن این همه خرج کردم ک تهش اینو بشنوم

دغدغه اش فردا بود.....شب مرد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب چراجواب نداد


نمیدونم والا من کلا کم مو هستم فقط اون ناحیه ها رو اعصابم بودن گفتم میرم راحت میشم اما اندازه مو اندازه دو بند انگشت 😭🥺😤😤😤

دغدغه اش فردا بود.....شب مرد
عزیزم ۹ جلسه زیاده بهش نگفتی چرا تو این ۹ جلسه این شده؟

اخه گفتن ۸ تا ۱۲ جلسه جوابه

زمان رو کردن ۶ماه یبار ک امروز رفتم واسه اعتراض 


دغدغه اش فردا بود.....شب مرد
اخه گفتن ۸ تا ۱۲ جلسه جوابه زمان رو کردن ۶ماه یبار ک امروز رفتم واسه اعتراض 

۸ تا ۱۲ جلسه وختی گفته شده ۹ جلسه اندازه بند انگشت یعنی جواب نداده دیگه باید اون لحظع رک میگفتی واسه من جواب نداده الان تکلیف چیه یعنی چی میگه موم بذار

۸ تا ۱۲ جلسه وختی گفته شده ۹ جلسه اندازه بند انگشت یعنی جواب نداده دیگه باید اون لحظع رک میگفتی واسه ...

نمیدونم چیکاکنم یعنی ادامه ندم دیگه😔

دغدغه اش فردا بود.....شب مرد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز