2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو کلاس های آمادگی زایمان 

شاید برای تو ، فشرده برگزار کنن 

سخت نیست 

درد ها کم کم اضافه میشه و قابل تحمله 

فقط زود نرو بیمارستان 

هر دردی رو هم در زایمان تلقی نکن 

ممکنه تا چند روز درد شدید داشته باشی ولی درد زایمان نباشه 


هر حادثه ای که در اجتماع اتفاق میفته ، همه ی ما زنجیر وار بهم ربط داریم. یکی اثرش رو زود میزاره یکی دیرتر .شمایی که انگشت اتهام رو میگیری سمت کسی ، سه تا انگشتت به طرف خودته. ❤️❤️❤️من زنم ، مولا علی من را ریحانه خطاب کرده،  من مادرم ، من نور خانه ام ، هر بار شیری که به نوزادم میدهم ، مثل آزاد کردن یک بنده است ، یک لیوان آبی که دست همسرم میدم برتر از یکسال نماز شب و روزه گرفتن است ، موقعی که دیگ غذا را میشورم خداوند هم گناهان من را میشوید، هر بار به موی فرزندانم شانه بزنم خداوند به ازاء هر مو حسنه ای میدهد و گناهی را پاک میکند (احادیث ائمه س ) خانه  مقدس است ، خانواده مقدس است. خانه ی من حریم پاک خداوند است. سخنرانی شهید سلیمانی در مقر توپخانه جبهه مقاومت در سوریه : ما بعد از اینکه میگوییم مدافعان حرم ، فکر میکنیم ‌مدافعان حرم خلاصه است ‌فقط در این دو حرم مقدس  عزیز سیده رقیه و سیده زینب . کل جمهوری اسلامی حرم است . وجوبش کمتر از حرم سیدالشهدا نیست ، کل جمهوری اسلامی.      گستردگی این حرم بیش از گستردگی حرم حضرت زینب سلام الله علیهم است.      

اگه لگنت خوبه طبیعی بشی که خیلی خوبه امااگه کوچیکه بردیه دکتردیگه .واسه طبیعی ورزشاروهم انجام بدی راحت تری دوران نقاهتت هم کوتاهتره

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤

من سزارین بودم ولی معاینه هم شدم

اصلا نترس هرچی گفتن همکاری کن باهاشون مطمئن باش اذیت نمیشی ,امیدوارم بتونی همونی که میخوای رو انجام بدی هرکدومم باشه راحتترین باشه

برای سلامتی مامانم صلوات مهمونم میکنی ؟ممنونتون میشم                                                                    خیلی دعا کردم ولی خواست خدا با دعای ما فرق داشت برای شادی روح مادرم دعا کنین لطفا 😔هیچوقت فکر نمیکردم اینو اینقد زود بگم 
البته من خودم طبیعی زایمان کردم اما به هیچکس پیشنهاد نمیکنم. وقتی خودت نمی‌خوای خب پول بده برات سزار ...

واقعا اینقدر سخته؟ 

یکی از فالورام امشب زایمان کرده راه به راه عکس و فیلم می‌ذاره🥵🥵🥵

فقط 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

شدی صاحب هر بند دلم 😍شدی روز و شبم ماه دلم 😍مهمون کوچولوی دلم خیلی خوش اومدی به زندگی مون🥺خدایا شکرت.  خدایا خودت مواظب مسافر کوچولوم باش😍02/6/13 بیبی چکم مثبت شد😍.                                      پسر کوچولو قشنگم داری داداش بزرگه میشی قربونت برم🥺🥺

اگه خیلی می‌ترسی دکتری پیدا کن برات سزارین اختیاری بکنه.

اگر فقط در حد معمول ترس داری، نگران نباش.چون درد شروع بشه اصلا به ترس فکر نمیکنی و فقط منتظر بغل کردن نی نی میشی چون میدونی اومدنش نزدیکه.

سوره انشقاق بخون. انشالله زایمان راحتی داشته باشی.

امضای خدا، پای آرزوهاتون انشالله❤️مهربون باشیم ، بعضی وقتا خیلی زود روزی میرسه که دیگه عزیزهامون پیشمون نیست تا بهشون محبت کنیم🌹خدایا به خاطر داشتنت شکر🍃🍃🍃
واقعا اینقدر سخته؟  یکی از فالورام امشب زایمان کرده راه به راه عکس و فیلم می‌ذاره🥵🥵🥵

سخت که هست ولی خب بعدش راحت میشی من راضی بودم اما هرگز به کسی نمیگم حتما طبیعی بیار

هرکسی بال داشت لزوما فرشته نیست !!!                      شاید نوار بهداشتیه   

سخت که هست ولی خب بعدش راحت میشی من راضی بودم اما هرگز به کسی نمیگم حتما طبیعی بیار

منکه خودمم میترسم از طبیعی 

ولی امشب این دختر رو دیدم یکم تعجب کردم 😁😁😁

فقط 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

شدی صاحب هر بند دلم 😍شدی روز و شبم ماه دلم 😍مهمون کوچولوی دلم خیلی خوش اومدی به زندگی مون🥺خدایا شکرت.  خدایا خودت مواظب مسافر کوچولوم باش😍02/6/13 بیبی چکم مثبت شد😍.                                      پسر کوچولو قشنگم داری داداش بزرگه میشی قربونت برم🥺🥺

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز