2789
عنوان

وقتی بیرونم...

322 بازدید | 13 پست

من خیلی با کسی حرف نمی زنم نه که نخوام بزنم در واقع نمی تونم شروع کننده حرف باشم تو دنیای واقعی. بعدشم متهم میشم که خشکه. درحالیکه دوستام میگن که مهربونی.

چیکار کنم؟


دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

وای منم انگار لالم بعد همه فکر میکنن واسشون قیافه گرفتم

ولی کلا زیاد دوس ندارم حرف بزنم چون بعدش انقدر به حرفایی که زدم فکر میکنم تا روانی میشم ترجیح میدم ساکت بمونم

اخه همین باعث شده که فک میکنم همه از من بدشون میاد.

اصلا اینجوری نیس واسه چی اینجوری فکر میکنی درباره خودت

آدما تیپ های شخصیتیه متفاوت دارن

درونگرا ،برونگرا ،پرحرف کم حرف،خجالتی،جسور و ....

هرکی یجوره

تازه الان اکثرا مثل شما شدن

هرچی ک هستی،هرجور ک هستی خودتو دوس داشته باش تا زمانی ک رفتارت به کسی آسیب نمیزنه 

به حرف و نظر مردمم اهمیت نده

الان میگن کم حرفی بعدا حرفم بزنی میگن وااااای چقد حرف میزنه

کلا یچی وایه گفتن پیدا میکنن

پس بیخیال هرجور راحتی باش

خودتو دوس داشته باش💜

منم اینجوری بودم تااااا

تاوقتیکه ازدواج کردم، همسرم اینقددد خونگرم و سرزبون داره که یواش یواش منم شبیهش شدم😁

خیلی از فامیلامون باورشون نمیشه من همون ایلکای سابقم😂

به جای انگلیسی و آلمانی و فرانسه،                            برید زبونِ آدمِ زبون نفهم یاد بگیرید!                              درسته سخت تره ولی این روزا کاربردی تره ….🤫                                      📌لطفأ فانتزياتونو نريزين تو سايت🤦🏻‍♀️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز