2777
2789
عنوان

حرف مردم

77 بازدید | 15 پست

سلام یه چند ماهیه با یه پسری آشنا شدم قصدشون اذدواج ولی میگن قبل اذدواج باید از خیلیا  درموردتون سوال کنم مثال همسایه ها نزدیکامون🫤 خوب استرس دارم اگه اونا بدمو بگن یا دروغی پشت سرم بگن واینکه حرف مردم خیلی واسشون مهمه موندن با یه آدم اینجوری درسته?

بامن ازمنطق حرف نزنیداستوره من پاتریکه  لگد زدن مختص به اسب و الاغ نیست خود من گاهی چنان لگدی به بختم زدم که اسب و الاغ به نشانه ی احترام کلاهشونو برداشتن هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است .این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود . بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد . اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.  

با کسی که حرف مردم براش در اولوتیه الان که هیچی.. تو ازدواجم بکنی پیرت درمیاد سرش.. پس نه

من همیشه ته دلم ادمهارو دوست دارم اما نمیدونم چرا اونها هیچوقت اینو نفهمیدن, اخه من واسشون هیچ سودی ندارم. شاید برای همینه هیچ دوستی ندارم. "مکس"............هیچوقت قلب آدمهارو نشکن چون یکی ازش دارن..بجاش استخوناشونو بشکن که 206تا ازش دارن :] ....یه اوتاکو و آرمی که همه جا ول میچرخه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ی همسایه بیشعوری داریم ک دختر من ۱۰ سالشه رک و راست میگن فرداپسفردانمیذاریم ازدواج کنه  

تو هم میگفتی باشه میزاریم وقتی مردی :)))))

من همیشه ته دلم ادمهارو دوست دارم اما نمیدونم چرا اونها هیچوقت اینو نفهمیدن, اخه من واسشون هیچ سودی ندارم. شاید برای همینه هیچ دوستی ندارم. "مکس"............هیچوقت قلب آدمهارو نشکن چون یکی ازش دارن..بجاش استخوناشونو بشکن که 206تا ازش دارن :] ....یه اوتاکو و آرمی که همه جا ول میچرخه
چه قدیمی و چه سادست پسره اینو عنوان کرده😅

چطور

بامن ازمنطق حرف نزنیداستوره من پاتریکه  لگد زدن مختص به اسب و الاغ نیست خود من گاهی چنان لگدی به بختم زدم که اسب و الاغ به نشانه ی احترام کلاهشونو برداشتن هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است .این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود . بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد . اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.  
ی همسایه بیشعوری داریم ک دختر من ۱۰ سالشه رک و راست میگن فرداپسفردانمیذاریم ازدواج کنه  عوضیا

همسایه های مام همینن

بامن ازمنطق حرف نزنیداستوره من پاتریکه  لگد زدن مختص به اسب و الاغ نیست خود من گاهی چنان لگدی به بختم زدم که اسب و الاغ به نشانه ی احترام کلاهشونو برداشتن هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است .این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود . بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد . اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.  
کلا همه شون وحشین این خونواده.. حتی دخترشون ک ازدواج کرده حالا اومده قهر میاد دق دلی شو سرما درمیاره


ولشون کن عقده ای های بدبخت... بزار همینجور پارس کنن فقط مراقب باش هاری ماری ازشون نگیری  ایشالا سایه مزاحمشون از سرت کم شه

من همیشه ته دلم ادمهارو دوست دارم اما نمیدونم چرا اونها هیچوقت اینو نفهمیدن, اخه من واسشون هیچ سودی ندارم. شاید برای همینه هیچ دوستی ندارم. "مکس"............هیچوقت قلب آدمهارو نشکن چون یکی ازش دارن..بجاش استخوناشونو بشکن که 206تا ازش دارن :] ....یه اوتاکو و آرمی که همه جا ول میچرخه
با کسی که حرف مردم براش در اولوتیه الان که هیچی.. تو ازدواجم بکنی پیرت درمیاد سرش.. پس نه

بهم میگه اگه گذشته ت بد نباشه چرا می‌ترسی بپرسم

بامن ازمنطق حرف نزنیداستوره من پاتریکه  لگد زدن مختص به اسب و الاغ نیست خود من گاهی چنان لگدی به بختم زدم که اسب و الاغ به نشانه ی احترام کلاهشونو برداشتن هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است .این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود . بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد . اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.  
بهم میگه اگه گذشته ت بد نباشه چرا می‌ترسی بپرسم


بهش بگو با گذشتم میخای ازدواج کنی یا با حال الانم؟؟ در ضمن حرف مردم یک کلاغ چهل کلاغه همیشه.. اگه بخوای به حرفشون بگردی که اصن اهل زندگی  با من نیستی با مردمی برو با همونا

من همیشه ته دلم ادمهارو دوست دارم اما نمیدونم چرا اونها هیچوقت اینو نفهمیدن, اخه من واسشون هیچ سودی ندارم. شاید برای همینه هیچ دوستی ندارم. "مکس"............هیچوقت قلب آدمهارو نشکن چون یکی ازش دارن..بجاش استخوناشونو بشکن که 206تا ازش دارن :] ....یه اوتاکو و آرمی که همه جا ول میچرخه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناخن گرفتن شب

pari89eee | 26 ثانیه پیش

بفرما

1delara | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز