2777
2789
عنوان

خانما

51 بازدید | 1 پست

خانما من تاحالا قرص ال دی مصرف نکردم..فقط چندسال پیش زمانی که مجرد بودم یک ماه برای تنظیم پریودی خوردم..

الان میخوام برم کربلا ،به همسرم گفتم که فلان زمان پریود میشم ولی فراموش کرد وتاریخ وزمان کاروان رو نمیشه کنسل کرد..

اگه قرص ال دی بخوام بخورم فقط برای چندروز خطری نداره؟

نه عزیزم خطری نداره. فقط بعدش ممکنه پریودت بهم بریزه که بعد چند دوره درست میشه.

ایشالا به سلامت برید و برگردید. پیشاپیش زیارتتون قبول باشه.

التماس دعا گلم🙏🙏

دوستان گلم دعا کنید مامان بشم چندین ساله چشم انتظارم🙏🙏🥺🥺. ممنون🌹🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز