نزدیک تهرانم ازدکتررفتن هم کم گذاشته شوهرم متاسفانه 😔
واقعا الان ب چ امیدی پیش اینا موندی؟؟ میدونی اگر درمانت ب موقع نباشه ممکنه برات خیلی بد باشه و دور از جون تا ابد فلج بشی؟؟ زنگ بزن خانوادت بیان دنبالت برو بمون خونه پدرت بهترین دکترا رو برو ... تهران هستی ک عالیه برو پیش دکتر رامین خدابنده لو ..تو نت بزنی اطلاعات مطبش میاد حتما حتما حتما برو هر چه سریعتر .. واقعا این شوهر تحفه مهمتره یا سلامتیت؟؟ ببخشید رک میگم بهت ولی واقعا انگار بیشتر عقلتو از دست دادی جم کن برو خونه بابات اونا ببرنت دکتر خوب .. نشتی تو خونه با دعا و شکم گشنه توقع داری خوب شی؟؟
قیافه من🔫😑😑وقتی تو تاپیک خانومای باردار میرم ... از پشت بوم صدای گربه میاد روی بچم اثر نذاره 😑🔫 با هندزفری آهنگ گوش دادم بچم ناقص نشه 😑🔫تو لقمم مو بود نپیچه دور گردن بچم خفه شه 😑🔫 یدونه کنجد رو نون بود بچم سقط نشه😑🔫 موز خوردم بچم نیوفته 🔫😑الویه خوردم، تخم مرغ خام توی سسش رو بچم اثر نذاره😲 حالت تهوعم قطع شده بچم نمرده باشه🔫😑 داشتم بستنی میخوردم یه تیکش افتاد رو شکمم سنگین نباشه بچم سقط بشه🔫😑😑 درو محکم کوبیدم گوش بچم پاره نشه🔫😑کشمش خوردم بچم فلان نشه . یدونه بالشت جابجا کردم بچم ال نشه . وقتی باد پرده رو تکون میده نوار سربی پرده واسه جنین ضرر نداره؟ ذراتش توی هوا معلق بشه😫😫😫بچه فامیل با لیزر اسباب بازیش نور انداخت روم واسه بچه ضرر نداشته باشه🤦♀️ مادرشوهرم با این وضعم میخاد بیاد خونمون شب نشینی ..مگه چند روزه دیگه داری تا زایمان ؟ دوهفتمه عزیزم🔫😑😑😑
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
شوهرممیگه قبول ندارم فیزیوتراپی رو منم نمیتونم پاشم ک خودم بزم
ددکترت میبره ؟؟ دکتر چی گفت ؟ مگرمیشه همینجوربیفتی خوب اینجور که بدتره
لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدمها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖
واقعا الان ب چ امیدی پیش اینا موندی؟؟ میدونی اگر درمانت ب موقع نباشه ممکنه برات خیلی بد باشه و دور ا ...
پدرم فوت شده و مادرمم پیره نمیتونه کاری کنه واسم داداشامم همشون پیش زناشونن ابجیمم تودش عمل کرده ویه بچه سرطانی داره ومنم دیگ هیچکیوندارم وخودمم حریف شوهرم نمیشم نه عزیزمنچسبیدم به شوهرم الان مجبورم چون کاری ازم برنمیادو ناتوان شدم همینکه پام خوب بشه ازاین زندگی میرم چون فک میکردم عاشقمه همسرم ولی تاهمینکه ازپاافتادم شناختمش و ذاتشونودیدم و دیگنمیخام تواین زندگی باشم ولی لامصب پام هست و نمیتونم کاری کنم هرچیم به شوهرممیگا حرف خودشه
ددکترت میبره ؟؟ دکتر چی گفت ؟ مگرمیشه همینجوربیفتی خوب اینجور که بدتره
فقط اومدن توخونه ازم ازمایش گرفتندچون قبلارماتیسم داشتمگفتم شاید عودکرده ولی نبودوگفتندالتهاب وعفونت شدید توخونته و یه چندتاقرصه ک دارم میخورم یه کوچولوبهترشده ولی کارای روزمره رونمیتونم انحام بدم
پدرم فوت شده و مادرمم پیره نمیتونه کاری کنه واسم داداشامم همشون پیش زناشونن ابجیمم تودش عمل کرده ویه ...
اها نمیدونستم وضعیت خانوادتو چون گفتی مامانت میاد فکر کردم جوانه ... خب پس حتما اسم این دکتر رو یجا همین الان یادداشت کن تو نت بزن ادرس و شماره مطبشو بردار ... متخصص مغز و اعصاب هست ... دکتر مامانمه واقعا عالیه ... معجزه میکنه برات مطمعن باش ... اره دلم نیومد بگم بهت ولی واقعا شوهرت مرد زندگی نیست واین بیماریت کار خدا بود ک بشناسی شوهرتو .. حتما جدا شو ازش،و حتما مهریتو بگیر بزن ب یه کاری
قیافه من🔫😑😑وقتی تو تاپیک خانومای باردار میرم ... از پشت بوم صدای گربه میاد روی بچم اثر نذاره 😑🔫 با هندزفری آهنگ گوش دادم بچم ناقص نشه 😑🔫تو لقمم مو بود نپیچه دور گردن بچم خفه شه 😑🔫 یدونه کنجد رو نون بود بچم سقط نشه😑🔫 موز خوردم بچم نیوفته 🔫😑الویه خوردم، تخم مرغ خام توی سسش رو بچم اثر نذاره😲 حالت تهوعم قطع شده بچم نمرده باشه🔫😑 داشتم بستنی میخوردم یه تیکش افتاد رو شکمم سنگین نباشه بچم سقط بشه🔫😑😑 درو محکم کوبیدم گوش بچم پاره نشه🔫😑کشمش خوردم بچم فلان نشه . یدونه بالشت جابجا کردم بچم ال نشه . وقتی باد پرده رو تکون میده نوار سربی پرده واسه جنین ضرر نداره؟ ذراتش توی هوا معلق بشه😫😫😫بچه فامیل با لیزر اسباب بازیش نور انداخت روم واسه بچه ضرر نداشته باشه🤦♀️ مادرشوهرم با این وضعم میخاد بیاد خونمون شب نشینی ..مگه چند روزه دیگه داری تا زایمان ؟ دوهفتمه عزیزم🔫😑😑😑
اها نمیدونستم وضعیت خانوادتو چون گفتی مامانت میاد فکر کردم جوانه ... خب پس حتما اسم این دکتر رو یجا ...
ابجی من فقط الان میخوام پام خوب بشه کاش طلاق گرفتن به همین سادگی بود ایجی جان چی بگم ک دلم خونه مرد لجباز و پرتکبرو غد و سرسخت ندیدی من هیچ جوره حریفش نیستم
ببین شوهرت نیست آروم آروم پاهاتوماساژبده جمع کن تکون بده ببین با کمک تخت دیوارودرمیتونی کم کم راه بری
لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدمها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖