2777
2789
عنوان

نماز قضا ....؟

52 بازدید | 7 پست

دوستان من الان میخام یه چند رکعت نماز صبح قضا بخونم.....الان روزه ام هستم ...بنظرتون میشه ؟؟؟ واینکه روزه امروزم رو بخاطر حضرت رقیه گرفتم ....خوبه بنظرتون؟؟؟همین جوری دلم بهم گفت روضه بگیر امروز رو؟شهادت حضرت رقیه است🥀🖤😞

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیز. بله میتونید😊. قبول باشه التماس دعا 🌹

درد بی درمان شنیدی؟                                              حال من یعنی همین،                                              بی توبودن، درد دارد                                                   می زند من را زمین....! 

اره چرا خوب نباشه قبول باشه 🌱 

فکر کنم بشه

متاسفانه کاربری خودم مهر تعلیق شد و ادمین نی نی سایت گفت فعلا برنمیگردونه منو ☹️ ⁩این کاربری مال رفیقمه و داده به من فعلا 🥺خودشم تو سایته با یه کاربری دیگه 💙 اگه از کامنتام ناراحت شدید بهم بگید از دلتون در بیارم 🧡
چرا نشه ؟  فقط اینکه میپرسید خوبه ؟ خیلی عجیبه

خوب تاحالا نشنیده بودم ....کسی همچین روزه  ایی بگیره

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز