2777
2789
عنوان

دیشب...

193 بازدید | 17 پست

سر اینکه خونه مادرشوهرم بودم و شوهرمم پادگان شیفت شب بود ب من اس نداد، بعد من ساعت از ۱۲ ک رد شد خودم پیام دادم ک بیمعرفتی و برات متاسفم و... تاپیک قبلیم اسکرینا هست، ولی همسرم گف ، گفتم ک خونه مایی حتما سرت گرمه برا همون اس ندادم، و کلی معذرت خاهی کرد، بنظرتون الان من بهش اس بدم یا بزارم خودش بزنه،؟؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا بدون همسرتون رفتید خونا مادرشون؟ 

بعدم توی پادگان بودن دیگه حالا یا موقع استراحتشون بوده یا شیف چرا انقدر پیگیرید

صدای آب اندوهگین به گوش می‌رسد، بحران آب را جدی بگیریم.
چرا؟

خب ببین دوباره یادت میکنه وقتی دیده شما ناراحت شدی از پیام ندادنش

شازده‌کوچولو‌پرسید:‌ -آدمایی‌که‌تنهان‌تو‌تنهاییشون‌کجا‌میرن؟ روباه‌گفت: -توخودشون واینو‌بار‌ها‌از‌عمق‌وجودمون‌حس‌کردیم🕴️!
چرا بدون همسرتون رفتید خونا مادرشون؟  بعدم توی پادگان بودن دیگه حالا یا موقع استراحتشون بوده ی ...

مگه رفته خونه دشمنش ؟؟

گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد 😍😍
عقدیم عزیزم، از همدیگم دوریم،دیروزم فقط من بهش پیام دادم اون اصن نداد

من کار بر آقا هستن ولی تجربه خودم اینه که زن بدون شوهرش نباید جایی بمونه مخصوصا خونه اقوام شوهر. بعدم گفتم برای اس دعوا درست نکن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز