2777
2789

بعدازسزارین عزیزدلم کمپوت اناناس زیادبخور که سریع بخیه هات جوش بخورن،انشاالله بسلامتی زایمان کنی ونی نی بغل کنی

بالاخره منم مامان شدم.روز11اردیبهشت 1398 دخترکوچولوی من ساعت16و35 دقیقه به دنیا اومد😍😍😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بعدش حتما راه برو که خون تو پاهات لخته نشه و پات ورم نکنه . ابگوشت بخور تا هم زخمت زود خوب شه هم یبوست نگیری . بخیه هاتو مراقب باش بعد از حموم سشوار بگیر تا عفونت نکنن . حسابی استراحت کن . گرمیجات بخور کاچی و داروهای گرم . بسلامتی زایمان کنی ان شاالله

بهترین کار در برابر حرفای یه احمق سکوته😊🙃

انقد خوبه که😁

بعد بی حسی نوشیدنی کافئین دار زیاد بخور مثل چایی و نسکافه و اینا که اثر بی حسی از بدنت بره

اولین دفعه که خواستی از تخت بیای پایین شیاف بزن خیلی راحت میشی

به دکتر پرستارام بگو تو بی حسی شکمت و فشار بدن

عزیزِ خواستنیِ کوچولوی من سلام 🥰با این که خیلی یهویی اومدی و مامان و غافلگیر کردی ولی خوش اومدی عدسی مامان👼امروز در تاریخ۱۴۰۰/9/۱۶ برای اولین بار صدای قلبت و گوش دادم  قلب مادر🤩بی صبرانه منتظرتم عدسی من🤩عدسی، سوم مرداد به دنیا اومد👶و زندگی آروم و یکنواخت ما رو نابود کرد🥴😁❤
واسع جی فشار میدن

رحم و فشار میدن که خونا کثیف این نه ماه بیاد بیرون😬

عزیزِ خواستنیِ کوچولوی من سلام 🥰با این که خیلی یهویی اومدی و مامان و غافلگیر کردی ولی خوش اومدی عدسی مامان👼امروز در تاریخ۱۴۰۰/9/۱۶ برای اولین بار صدای قلبت و گوش دادم  قلب مادر🤩بی صبرانه منتظرتم عدسی من🤩عدسی، سوم مرداد به دنیا اومد👶و زندگی آروم و یکنواخت ما رو نابود کرد🥴😁❤
یا ابلفضل

نترس

تو بیهوشی که اصلا نمیفهمی تو بی حسیم یکم درد داره نه زیاد، تازه بعضی بیمارستانام فشار نمیدن، از شانس برا منو فشار دادن😐

عزیزِ خواستنیِ کوچولوی من سلام 🥰با این که خیلی یهویی اومدی و مامان و غافلگیر کردی ولی خوش اومدی عدسی مامان👼امروز در تاریخ۱۴۰۰/9/۱۶ برای اولین بار صدای قلبت و گوش دادم  قلب مادر🤩بی صبرانه منتظرتم عدسی من🤩عدسی، سوم مرداد به دنیا اومد👶و زندگی آروم و یکنواخت ما رو نابود کرد🥴😁❤
توکل بخدا

عزیزم زایمانت بی خطر باشه خواهر منم سزارین کرد پیش دکتر نداحاجیها  قبل اینکه بره بیمارستان استرس داشت ولی پیش دکترش که رفت انقدر خوش رو هست وخوش برخورد که میگفت دکترم کلی آرومم کرد اخلاق خوب دکتر خیلی تو روحیه آدم تاثیر داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش