اصلا میدونم روش جلوگیری نیس ولی من تنبلی دارم بدون جلوگیری هم دیر باردار شدم الان هم دو ماه پریود نمیشم
همسرم ی کم بدنشون ب کا ن د وم واکنش میده راست دروغش نمیدکنم شاید خوشش نمیاد این دوسال سه بار اورژانسی خوردم بقیه اش طبعی بوده پنهونی شوهرم قرص بخورم ب نظرتون همزمان با طبیعی ؟؟ دیگه اورژانسی نمیخوام بخورم همش تو استرس باشم