بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
با افتخار یک ارمی هستم💜 اگه از چیزی خوشت نمیاد مجبور نیستی نظر بدی🔪 اگه طرز برخوردت با ادما بر اساس قیافه ، پول ، ملیت و نژاده روی من ریپلای نکن مرسی🗿 توی تایپای درسیتون تگم کنید💜
لایکم نکن اذیت میشم نمیبخشمتاااا 😒منم خیلی دوست داشتم سلامتی داشته باشم خونه عیان بشینم ماشین عیانی سوار شم ارامش داشته باشم که هیچ کدومو ندارم به کسیم میگی از نظر خیلیا جوابش حمکتی و امتحانه هست،متنفرم از این نتیجه گیری حکمتی هست...یعنی یکی اینو میگه میسوزممممم،الانم خیلی دوست دارم زودتر بمیرم لااقل اینو واسم زیادی نبین زودتر تموم کن💔 عدالت خدا کجاست💔تا حالا دلت برا کسی سوخته؟من برای خودم میسوزه💔 متنفرم از دنیاییکه همه بدبختیا رو سر من اوار شده
یه صلوات مهمونم میکنی مهربون؟❤اگه برای عضویت تو نی نی سایت یه آزمون شعور سنجی ازمون میگرفتن شاید الان خیلیا تو سایت نبودن😅اگه توی یه تاپیک باهات بحث کردم و توی یه تاپیک دیگه باهات گرم گرفتم بدون نشناختمت🤐توی تاپیکای صلوات تگم کنید❤کسی که طرز فکرش با تو متفاوته دشمنت نیست🙃اسم هدفاتو آرزو نزار چون آرزو یه چیز تقریبا محاله☺از شکستات درس بگیر و پر قدرت تر بجنگ واسه هدفات🤗تو دل آدما دنبال خدا بگرد نه ظاهرشون😊کاربری دست سه نفره🙃
نگن این کارو برای جلب توجه بنظرم خیلی چیو و بی ارزشه تازه
بهش حس روانی بودن میدی و ولت میکنه در نهایت
داییم ی دختره همینکار کرده بود ب مدت دیگموند باهاش بعد ولش کرد
روی صحبتیم با شمایی هست ڪه دارین روزهای سختیو تجربه میکنیدزندگی همیشه جای قشنگی نیست زندگی ی وقتایی خیلی بی رحمه و پر از آدماهای ناجور اونقدر بی رحم که باهر قدرتی هم که داشته باشی به زمین میزنتت ولی باید این باور رو داشته باشی که هردفعه زمین میخوری بتونی بلند شی مهم اینه قوی باشی و یک درس خوب بگیریم از اون و بلند شیم و باید بدونیم که روزهای بد و آدم های بد نیومدن که بمونن اومدن که درس بدن و تجربه شن ✌🏻❤❤❤🌹