agjn مدیر استارتر عضویت: 1401/04/25 تعداد پست: 224 عنوان دوبینی 372 بازدید | 18 پست سلام دوستان من حدودا دو سالی هست که خفیف دوبینی دارم ام ار ای انجام دادم همه چی اوکی بود قرص مصرف کردم ولی هنوز هم دارم کسی میدونه علتش چیه؟ پدرم آغوش من گرم تر بود یا آغوش زمین پس چرا رفتی؟🥺 1401/06/08 | 23:36 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
agjn مدیر استارتر عضویت: 1401/04/25 تعداد پست: 224 دکتر مغز و اعصاب رفتی؟؟ بله پدرم آغوش من گرم تر بود یا آغوش زمین پس چرا رفتی؟🥺
agjn مدیر استارتر عضویت: 1401/04/25 تعداد پست: 224 گفتن ویروس زده احتمالا به عصب چشمت ولی دارو ها رو مصرف کردم اوکی نشدم 🤦🏼♀️ پدرم آغوش من گرم تر بود یا آغوش زمین پس چرا رفتی؟🥺
agjn مدیر استارتر عضویت: 1401/04/25 تعداد پست: 224 دکتر رو عوض کن عزیزم.پیش چشم پزشک هم برو چشم به نظرتون احتمال داره خطرناک باشه ؟😰چون ام ار ای ام اوکی بود 🥲 پدرم آغوش من گرم تر بود یا آغوش زمین پس چرا رفتی؟🥺
nickzi عضویت: 1401/03/05 تعداد پست: 285 منم دو بینی داشتم دکتر اورژانسی بستری کرد مشکوک به ام اس شده بود ولی خدارو شکر چیزی نبود خودش خوب شد
nickzi عضویت: 1401/03/05 تعداد پست: 285 حالا شما برو چشم پزشک یا یه دکتر مغز اعصاب دیگه انشالله که مشکل حل میشه و بیخودی استرس نده به خودت
agjn مدیر استارتر عضویت: 1401/04/25 تعداد پست: 224 خداروشکر انشالله که دکتر رو عوض کنی و درمان بشه چشمت ممنون گلم پدرم آغوش من گرم تر بود یا آغوش زمین پس چرا رفتی؟🥺
agjn مدیر استارتر عضویت: 1401/04/25 تعداد پست: 224 منم دو بینی داشتم دکتر اورژانسی بستری کرد مشکوک به ام اس شده بود ولی خدارو شکر چیزی نبود خودش خوب شد ... خدا رو شکر پدرم آغوش من گرم تر بود یا آغوش زمین پس چرا رفتی؟🥺
agjn مدیر استارتر عضویت: 1401/04/25 تعداد پست: 224 حالا شما برو چشم پزشک یا یه دکتر مغز اعصاب دیگه انشالله که مشکل حل میشه و بیخودی استرس نده به خودت&n ... چشم ممنون پدرم آغوش من گرم تر بود یا آغوش زمین پس چرا رفتی؟🥺
agjn مدیر استارتر عضویت: 1401/04/25 تعداد پست: 224 شما خوب شدین؟ برای دو هفته دیگه وقت گرفتیم پدرم آغوش من گرم تر بود یا آغوش زمین پس چرا رفتی؟🥺