سلام خانما میخاستم بینی مو عمل کنم منتهی هیچکسو ندارم ازم پرستاری کنه تو شعر غریب دارم زندگی میکنم همسرمم همش سرکاره...خانوادمم چون مخالف عملم هستن هیچکدوم پیشم نمیان میخاستم ببینم بعد ترخیص از بیمارستان حتما تو خونه کسی باید ازم پرستاری بکنه؟؟؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نبابا پرستاری نمیخواد که باید فقط زیر سرت بالشتی بزاری که توی خواب دو شب اول اذیت نشی والا ما هم کسی همش ی سره مراقبمون نبود که اگه میخوای تهران عمل کنی بهت دکتر خودم پیشنهاد میکنم دکتر سامان خرمی نژاد