2789
عنوان

عمل بینی

183 بازدید | 4 پست

سلام خانما میخاستم بینی مو عمل کنم منتهی هیچکسو ندارم ازم پرستاری کنه تو شعر غریب دارم زندگی میکنم همسرمم همش سرکاره...خانوادمم چون مخالف عملم هستن هیچکدوم پیشم نمیان میخاستم ببینم بعد ترخیص از بیمارستان حتما تو خونه کسی باید ازم پرستاری بکنه؟؟؟

من عملم شهردیگه بودم همون روزم برگشتم خونم فقط یکی دوروز اول سرگیجه داری بایدحواستوجمع کنی اصن سخت ن ...

یعنی یه شهر دیگه عمل کردی ؟؟ برگشتی رفتی خونت؟؟ اشکال نداره از بیمارستان مرخص بشی بعد سوار ماشین بشی یه مسافت طولانی داخل ماشین؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یعنی یه شهر دیگه عمل کردی ؟؟ برگشتی رفتی خونت؟؟ اشکال نداره از بیمارستان مرخص بشی بعد سوار ماشین بشی ...

اره من برگشتم مسیرمادوساعته بود تازه با مامانمم تویه روز عمل کردیم هرکارمیکنی سرتو پایین نگیر 

نبابا پرستاری نمیخواد که باید فقط زیر سرت بالشتی بزاری که توی خواب دو شب اول اذیت نشی والا ما هم کسی همش ی سره مراقبمون نبود که اگه میخوای تهران عمل کنی بهت دکتر خودم پیشنهاد میکنم دکتر سامان خرمی نژاد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز