2777
2789
عنوان

جاریم بهم گفت

237 بازدید | 10 پست

تا سوالات بعدی خدانگهدار😐 یه بار ازش کدی که باهاش نت میخره پرسیدم

 ولی اون شاید یه سال پیش هر روز از من سوال میپرسید هیچی بلد نبود

حس خیلی بدی پیدا کردم

تازه اونم میدونستم فقط دیدم چن وقتیه پیداش نیس حالشو بپرسم

من هیچی نفهمیدم 

چی گفت جاریت؟ 

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ آرامشت را میدزدد یکی آهسته میگوید   (کنارت هستم ) ودل آرام میگیرد .ای خدای بزرگ هوای ما بنده های کوچیکت رو داشته باش .هرگز نترسید، کافی است به آینده‌ای ناشناخته، همراه با خدایی شناخته شده اعتماد کنید. خدای دیروز و امروز خدای فردا هم هست 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط من نفهمیدم چی گفتی

افکار من دقیقا تو آهنگ بهشت تتلو خلاصه میشه. (BTS)نه میشناسمشون نه حتی 1 آهنگشون و شنیدم فقط حااال کردم بنویسم  BTS چون پسرای گروهش برام بانمکن.تتلیتی م بشدت با آهنگاش حال میکنم. شادمهریم خراااب😍ب قول تتل ببین اینا چی ن ک بینشون این منه تیکه پاره آدم ترینم. گاهی آدم با 1 اشتباه 19 نمیشه صفر میشه... خطاب ب حسودایی ک بخاطره اسم کاربریم بام بحث کردن ک واسه باره 100م ترکیدم دوباره همین اسم کاربری و گذاشتم😌انقدر ساز میزنیم ک زمانه برقصد ز ساز ما روزی رسد ک زمین خلاف بگردد زناز ما (شما حتی ایمانتونم بوی گناه میده) از بدا نترس چون میدونی چقد بدن از خوبا بترس چون نمیدونی چقد بدن...از خودم شرمنده شدم وقتی فهمیدم زندگی یک جشن بالماسکه بود درحالی ک من درآن با چهره ی واقعی حاضر بودم...(حتی اگر باتو مخالف باشم باز درجبهه ی تو می مانم. پس نترس).. این ک یه عده میگید چرا اکثرا میشناسنت چون از 97 عضوم.فقط97 بار تعلیق شدم😊بچه مشهد متعصب رو مشهدیااا😎😌عشقِ شله با قیمه فراوووون. یه بیماری دارم اسمش اینه(کُخ) ینی کخ دارم. فقط یه مشهدی میفهمه اسم بیماریمو😁😂من 0 و 100 م حدوسط ندارم یا مهربونم و خوش زبون یا یه روانیه سنگدل بددهن
من هیچی نفهمیدم  چی گفت جاریت؟

گفته تا سوال های بعدی خدانگهدار😂

فرفری هسدم با موهای بنفش"                                   گر دلت از ستم و غصه برنجد تو بخند...!                                                                         

الان فهمیدم

این که ناراحتی نداره

میخواسته شوخی کنه 

هنوز کلی جا هست که باید سفر کنیم ، کلی فیلم مونده که ندیدیم ، کلی کتاب مونده که نخوندیم و خیلی اتفاق های خوب مونده که باید تجربه کنیم ... ❤
گفته تا سوال های بعدی خدانگهدار😂

آهان 

چه بی نمکه جاریت 🤭🤭

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ آرامشت را میدزدد یکی آهسته میگوید   (کنارت هستم ) ودل آرام میگیرد .ای خدای بزرگ هوای ما بنده های کوچیکت رو داشته باش .هرگز نترسید، کافی است به آینده‌ای ناشناخته، همراه با خدایی شناخته شده اعتماد کنید. خدای دیروز و امروز خدای فردا هم هست 

توام بگو باشه اشکال نداره کوه بکوه نرسه ادم ب ادم میرسه

یابگو چ مردم براما آدم شدن😀😀باخنده بگو 

الله اکبر_ الله اکبر_ الله اکبر/خدایا بهرکی بچه نداره بچه بده بهرکی هم دادی حفظ کن براش الهی آمین🤲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمک کنین

m_ghavidel | 17 ثانیه پیش

نذر مجرب

zahra_az_ | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792