2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خودش باشه و به حرف مردم گوش نکنه 

تو مریم مقدس هم که باشی دست آخر پشت سرت میگن مردم ......

دهن مردم چفت و قفل ندارع 

اما باید برای سلامت روح و روان و همچنین عزت نفست خودت چهارچوب و خط قرمز هایی تعیین کنی❤️

دختری که عاشق ماهه...🌔🌕🌖https://harfeto.timefriend.net/16756920406570

بنظر من هر آدمی اگه فقط گوش به حرف خدا بده دیگه زندگیش رو به راهه

مشکل ما آدما اینه خدا رو ول کردیم نگران حرف مردمیم

به نقل از آیت الله العظمی اراکی: زمانی در ایران هر جا آتش روشن میکردند مردم برای بردن زغال گداخته و روشن کردن کرسی، تنور یا منقل به آنجا میرفتند در ماه خداییِ محرم، در نزدیکی خانه یک زن بدکاره، هیئتی به پا شده بود. زن هم برای بردن آتش به محل رفت و سوال کرد زیر دیگتان روشن است؟ آتش میخواهم.  گفتند بله برو بردار. زن سمت دیگ رفت، و دید آتش خاموش شده خم شد و به هیزمها فوت کرد. مقداری از خاکستر به چشمش پاشید اما ادامه داد تا جایی که هیزمها دوباره روشن شدند. همان اندازه که میخواست برداشت و رفت.اما...همان شب خوابی دید . او دید چند نفر به گردن،دستهاو پاهایش غل و زنجیر بسته و میبرند تا عذابش کنند و هرچه فریاد میزد شما را به خدا ولم کنید کسی گوش نمیداد . زن،بانویی دید که از دور به آنها نزدیک میشد. مأمورهای عذاب با دیدن بانو زنجیرها را رها کردند. بانوی بزرگوار ایستادند و فرمودند چرا میبردیش. گفتند چون بدکاره و فاسد است . بانو گفت نههه... او نگذاشت آش نذری مجلس حسینم خراب شود ... دیگ را روشن نگهداشت. او بخاطر حسینم چشمهایش اذیت شد بخاطر حسین من رهایش کنید ....زن با ترس بسیاری وحشت زده از خواب بیدار شد و مدام با گریه و زاری از حضرت مادر، زهرای اطهر علیهاالسلام، کمک میخواست تا یاریش کند برای پاکدامنی.او همان زن انگشت نمای شهر، توبه کرد و با یاری حضرت زنی مومنه شد تا جایی که هر زمان و هر کجا روضه ای برای حضرت ارباب به پا میشد دنبالش میرفتند و او را دعوت میکردند.  و با اولین جمله روضه خوان " السلام علیک یا ابا عبدالله" زن به شدت گریه میکرد و شیون جانسوزش بلند میشد  جون و زندگیم فدات یا حضرت حسین علیه السلام که در ❤ خدایی و رضای تو رضای پروردگارمه   تو بحث کردن دانش و ادب مهمه

دختر هرجور باشه آخر یکی از خدا بی‌خبر میاد ی حرفی میزنه...بیخی باو قبلا منم ب هرکی می‌رسیدم محبت میکردم 

الان نچ آدم سابق نیستم چون ذات آدمای اطرافم رو شناختم

کاربر کادو۱۸ هستم ک به لطف نی نی یار کاربریم ترکید😑😑
بنظر من هر آدمی اگه فقط گوش به حرف خدا بده دیگه زندگیش رو به راهه مشکل ما آدما اینه خدا رو ول کردیم ...

واقعااا افریننن

من تلاشم همینه چون هروقت با خدا حرف زدم کمک خواستم کنارم بود 

کارهایی ک منع کرده انجام ندادم آرامش داشتم

مه حالم‌خوئه 🙂 چاوم درو دی💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز