2777
2789
نمیدونم اما ازشخصینش خوشم نمیاد 

دیگه هرکسی ی سلیقه آیی داره

من نصف موفقیتامو از تتلو انگیزه گرفتم 

هلووو چطورین 😙همیشه بخند و شاد باش این کاربری دست یکی بوده و بمن دادش لطفاً تاپیکارو گزارش بزنید تا حذف شن در حال حاضر دوتایم رو این کاربری😉 تتلیتی سخت هستم😎خانم دکتر آینده😌دخترم با استایل اسپرت پسرونه،😜مخالف کودک همسری میشه برام یه صلوات بفرستید آرزوهام برآورده شن🥺💓،تاپیکای حس ششم و باحال پر بازدید تگم کنید😍شاعر میگه باز میشه این در صبح میشه این شب شاعرم تتلوعه😎😂

از بی ادبی کسی به جایی نرسید

دریست ادب به هر گدایی نرسید

تتلو بهتره بره خودش و درست کنه

بعد بیاد حرف قشنگ بزنه

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کدوم حرف راست  بعضی ها فقط حرف میزنن خودشون هیچی نیستن

وقتی یکم خودتو جاش بزاری شاید بفهمینش

هلووو چطورین 😙همیشه بخند و شاد باش این کاربری دست یکی بوده و بمن دادش لطفاً تاپیکارو گزارش بزنید تا حذف شن در حال حاضر دوتایم رو این کاربری😉 تتلیتی سخت هستم😎خانم دکتر آینده😌دخترم با استایل اسپرت پسرونه،😜مخالف کودک همسری میشه برام یه صلوات بفرستید آرزوهام برآورده شن🥺💓،تاپیکای حس ششم و باحال پر بازدید تگم کنید😍شاعر میگه باز میشه این در صبح میشه این شب شاعرم تتلوعه😎😂
دیگه هرکسی ی سلیقه آیی داره من نصف موفقیتامو از تتلو انگیزه گرفتم 

خب شما انگیزه میگیرین من انرژی منفی زیاد جدی نمیگیرم هیج خواننده ای رو یا بازیگری 

لعنت به پدر مادر مردی که پیشنهاد دوستی میده به خانوما
تو آهنگ شب ک میشه میگه دیک اعتقاد ندارم حتی ب خدا هم 

اعتماد ن اعتقاد

هلووو چطورین 😙همیشه بخند و شاد باش این کاربری دست یکی بوده و بمن دادش لطفاً تاپیکارو گزارش بزنید تا حذف شن در حال حاضر دوتایم رو این کاربری😉 تتلیتی سخت هستم😎خانم دکتر آینده😌دخترم با استایل اسپرت پسرونه،😜مخالف کودک همسری میشه برام یه صلوات بفرستید آرزوهام برآورده شن🥺💓،تاپیکای حس ششم و باحال پر بازدید تگم کنید😍شاعر میگه باز میشه این در صبح میشه این شب شاعرم تتلوعه😎😂
وقتی یکم خودتو جاش بزاری شاید بفهمینش

خدا نکنه جاش باشم 

با شخصیتی و وقار آدمی باعث میشه

دیگران جذبش بشن این موجود

فاقدشه

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

تو آهنگ شب ک میشه میگه دیک اعتقاد ندارم حتی ب خدا هم 

اره ادم باید تو زندگیش یه راه داشته باشه اما این بخواطر پول همه چیشو فروخته یه زمانی هم اینجا پاچه خاری بزرگارو. میکرد

لعنت به پدر مادر مردی که پیشنهاد دوستی میده به خانوما
خدا نکنه جاش باشم  با شخصیتی و وقار آدمی باعث میشه دیگران جذبش بشن این موجود فاقدشه

آره خب شما تو بچگیت اون اتفاقا برات نیفتاده

هلووو چطورین 😙همیشه بخند و شاد باش این کاربری دست یکی بوده و بمن دادش لطفاً تاپیکارو گزارش بزنید تا حذف شن در حال حاضر دوتایم رو این کاربری😉 تتلیتی سخت هستم😎خانم دکتر آینده😌دخترم با استایل اسپرت پسرونه،😜مخالف کودک همسری میشه برام یه صلوات بفرستید آرزوهام برآورده شن🥺💓،تاپیکای حس ششم و باحال پر بازدید تگم کنید😍شاعر میگه باز میشه این در صبح میشه این شب شاعرم تتلوعه😎😂
تو آهنگ شب ک میشه میگه دیک اعتقاد ندارم حتی ب خدا هم 

بله انتظار بیشتری ازش نمیره

روانپریش فاسد

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

آره خب شما تو بچگیت اون اتفاقا برات نیفتاده

ربطی نداره ب گذشته 

همه کذشتتون پر از مشکل بوده دلیل نمیشه خب فحش و اینا بده در کل شخصیتش نمیتونه الگویی مناسبت جوونایی مث ما باشه در کل بعضی اهنگاش قشنکه

مه حالم‌خوئه 🙂 چاوم درو دی💔
آره خب شما تو بچگیت اون اتفاقا برات نیفتاده

😑😑😑😑😑دیگه حرفی ندارم 

برو خودت با این حرفا گول بزن


یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

اکثرا زیر ۱۵سال هستن

جای تأسف داره به خدا

ما این همه آدم خوب داریم

میتونن ازشون الگو بگیرن 

انوقت یه عده چسبیدن به تتلو 

که بویی از انسانیت نبرده

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز