من 22 سالمه مجردم تو چی عزیزم ؟
من دوست زیاد ندارم فقط یکی با اونم نمیشه درد و دل کرد فقط میشه باهاش وقت گذروندن همین
خیلی تنهام خیلی کسیو ندارم باهاش حرف بزنم
خیلی روزا سخت میگیره
از لحاظ روحی داغونم
وقتی روح ارامش نداشته باشه جسم هم مشکل پیدا میکنه
والا نمیدونم چیکار کنم وسواس فکری هم دارم😑🤦🏻♀️
خواهر نداری درد و دل کنی باهاش ؟
من ندارم