2777
2789
عنوان

من گیتار میزنم .....

301 بازدید | 18 پست

مهربونا من گیتار میزنم و میخومنم‌و توی پیجم میزارم درکنار پستهای گیتاری موزیک ویدیو عاشقانه هم میزارم. ممنون میشم برید پستهای گیتاریه منو ببینید و حمایت کنید حتی اگه زیبا نبود🥺❤️اینم پیجم با همین ترتیب سه خط

 _cafe_seda_

پستهای گیتاریمو توی پیج پین کردم که راحت ببینید😘😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من میخوام یاد بگیرم و با یه گیتار مارک شروع کنم اما ابجیم میگه سخته یاد نمی‌گیری پولتو حروم نکن.

سخته؟

چرا عاشـ^^ـق #خدا نباشم؟!وقتے که به من گفت تو ریحانه ی خلقت منے❤️ ️
من میخوام یاد بگیرم و با یه گیتار مارک شروع کنم اما ابجیم میگه سخته یاد نمی‌گیری پولتو حروم نکن. سخ ...

نه سخت نیست اگه دوس داری بزنی و بخونی خودم هم میتونم انلاین یادت بدم فقط علاقه باید داشته باشی که موفق شی. برای شروع مارک یاماها c70  و‌ c40 گزینه های خوبی هستن

نت روی خط دوم پایینی رو چجوری میزنن روی گیتار؟ کدوم سیم و فرت نت های هارمونیک چی؟ با چه انگشت هایی ...

عزیزم من پاپ کار میکنم اینایی که میگی نت خوانی و مربوط به سبک فلامینگو و‌کلاسیکه.

بنده ریتم و اکورد نوازی میکنم 

نه سخت نیست اگه دوس داری بزنی و بخونی خودم هم میتونم انلاین یادت بدم فقط علاقه باید داشته باشی که مو ...

ممنونم عزیزم منتظر نتایج کنکورم اگه دانشگاه قبول شدم می‌خوام برم سراغش  

چرا عاشـ^^ـق #خدا نباشم؟!وقتے که به من گفت تو ریحانه ی خلقت منے❤️ ️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792