.من رو یکی کراش زدم چند ماههه. پیجش شخصیه ..منم رفتم پیج پسرونه زدم با کلی عکس و استوری ..از صفر فالور جمع کردم .دیشب درخواست دادمذبعدش پیام دادم نه درخواستمو قبول کرد ن پیاممو خونده.. استوری هم دارم که ندیده زحمتام هدر رفت یعنی با بدبختی ۱۲۰تا فالور جمع کرده بودم عکس یکیو گذاشته بودم یعنی خودمم البته با اجازه اش اما فایده نداشت خلاصه ک نشد ک نشد خیلی صبح تا حالا غصه خوردم
مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
انشاله توی همین سال،خدا برام یه ماشین میرسونه از یه راه خوب،من امسال حتماا ماشین دار میشم به امید خدا خدایا ممنونم که ماشین مورد علاقه م رو بهم میدی،خدایا سپاسگزارم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اخه زرنگه یعنی خیلییی زرنگه.بعد حواسش هست زود میفهمه ..من با پیج خودمم ک رفتم پیجشوباز نکرد گفت تو فیکی چون دوستاتو فالو نکردی بعدم سر کامنت و فالورای پسرم فکرش راجبم منفی شد
مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)