2777
2789
عنوان

جاری سمی من

752 بازدید | 39 پست

بچه ها یه جاری دارم بدجور آدم کنه ای هست 

از ویژگی های بارز خودش و شوهرش چتر شدن هستن 

حالا چجوری ما الان ۹ ماهه عروسی کردیم یبار مارد دعوت نکرده به عنوان پا گشا ولی تاحالا چند دفعه خودشو دعوت کرده الانم من امشب مهمون داشتم زنگ زدن میخایم بیایم گفتم من جایی هستم فردا شب بیاین روم نشد چیز دیگ ای بگمم 

یبارهم برام لباس دوخته بود لباسه رو زد خراب کرد جوری که انداختم بیرون اونم بعد دو سال که جنس پارچه دستش بود آخرم برا تشکر بهش دو کیلو بادوم دادم چون برام آورده بودن 

حالا پیام داده به مامانم که پولمو برام بریزین ‌ ۰😑😑😑اینقد پرروغع 

حالا من فردا شب چجوری دکش کنم اصلا ازش خوشم نمیاد اینا که گفتم نمونه ای سموم تولیده شدش بود 

یه پسر بی نهایت شلوغ هم داره ولی وقتی میاد اصلا به این نمیگه بشین این اگ خونه رو آتیش بزنه ما بهش چیزی هم بگیم بهش برمیخوره 

خلاقه این آدم خیلی در حقمون خوبی نکرده به همین جهت خوشم اژش نمیاد چیکار کنم ؟؟؟؟؟

شما دنبال چیییی آقای فردوسی پور

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر سری خواست بیاد یه بهانه بیار یا بگو مهمان دارم یا خونه مامانمم یا جایی دعوتم اصلانم نگو فردا بیاید 

اگه دلت خنده خواست وارد این تاپیکم شو سوتی های کاربرا توشه کلی میخندی 😁 اگه دلت وا شد اگه دوست داشتی واسه حاجتم صلوات بفرست دوست خوبم ❤️.                        https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=9894483&slug=%D8%B3%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%81%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA&postId=389290421

🤐

میشه برای حاجتم یه صلوات بهم هدیه بدی 😘        خداوند فرمود:با زبانی دعا کن که با آن گناه نکرده باشی تا دعایت مستجاب شود !!!به دیگران بگو برایت دعا کنند چون با زبان آنها گناه نکرده ای. 💙اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم 

یعنی تاحالا یه بار هم خونشون نرفتی؟! شوهرت نظرش چیه؟

‏انگلیسی‌ها ضرب المثلی دارند با این مضمون : کسی که فقط لندن را دیده باشد؛ لندن را هم‌ نمیشناسد !               منظور این است که شما باید رم، پاریس و برلین را هم ببینی تا بتوانی بگویی لندن شهر خوبی هست یا نه...           «تک منبعی بودن» انسان را متعصب و خشک بار می‌آورد و عمق فهم او را به طرز عجیبی کاهش میدهد !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز