2777
2789
عنوان

خیلییییی خحالتیم

105 بازدید | 13 پست

من خیلی خجالتیم یعنی از خانوادم هیچی نمیخوام حتی چند سال پیش خیلی گوشی لازم داشتم ولی نگفتم تا خودشون واسم خریدن حتی با دیگرانم اینجوریم مثلا خوراکی بهم تعارف میکنن میگم نمیخام درحالی ک میخام یا تو مغازه مامانم تعارف میکنه یا میگه فلان چیزو میخای بخرم واست دوست دارم ولی میگم ن مثلا چند وقت پیش ب بابام گفتم تبلتمو بفروشم یه گوشی بخرم بابام گف نمیخاد خودم واست میخرم بابام دیگه یادششش رف منم دیگه یادش ننداختم یا گفتم بریم فلان رستوران گفتن باشه ولی یادشون رف منم اصللللا روم نمیشه بگم این کم رو بودنو خجالتی بودنم خیلی داره اذیتم میکنه چ جوری بهش غلبه کنم💔

من همون شتریم که تکیه میده به دیوار شیرکاکائو میخوره😏
یک بار بگو می‌خوام بعد به خودت جایزه بده 

انقد سعی کردم اصن وقتی چیزی میخام لال میشم اصن تکلممو از دست میدم یا نیزنم زیر گریه

من همون شتریم که تکیه میده به دیوار شیرکاکائو میخوره😏

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

جملات انگیزشی رو، رو استیکر بنویس بچسبون به جاهایی ک جلو چشمته 

رو اعتماد بنفست کار کن 

کلاس های ورزشی شرکت کن ،جلو آینه با خودت حرف بزن اتمام حجت کن ک دیگه ادم سابق نیستی ...


🍃اینکه زندگی سخته، غیرقابل انکاره اما من همواره جنگیدم و خواهم جنگید 💜💗💜💗💜
انقد سعی کردم اصن وقتی چیزی میخام لال میشم اصن تکلممو از دست میدم یا نیزنم زیر گریه

کتاب بخون فیلم ببین توی ذهنت مدام تمرین کن سخته این حصار رو بشکنی خیلی سخته ولی تلاش کن 

جملات انگیزشی رو، رو استیکر بنویس بچسبون به جاهایی ک جلو چشمته  رو اعتماد بنفست کار کن  ...

انقد ازاین کارا کردم اصن ادم منفی شدم دست خودم نیست💔

از ترس قیافم تو مجلسای دوستانه ب هر بهانه ای نمیرم

من همون شتریم که تکیه میده به دیوار شیرکاکائو میخوره😏
رفتار پدر و مادرت باهات چجور بوده? نیازاتو تامین.میکنن?یا فقط,مخالفت میکنن?محبت میکنن یا بد اخلاقن

از نظر مالی بد نیستن ولی از نظر اخلاقی معمولی خیلی باهاشون خوب نیستم انگار حبس خونگیم هیچ جا با دوستام نمیزارن برم حتی لباسایی ک میپوشم اختیارش دست خودم نیست

من همون شتریم که تکیه میده به دیوار شیرکاکائو میخوره😏
از نظر مالی بد نیستن ولی از نظر اخلاقی معمولی خیلی باهاشون خوب نیستم انگار حبس خونگیم هیچ جا با دوست ...

پس باید جلوشون بایستی حتی مسائل کوچیک 

مطمئن باش کم کم درست میشه 


🍃اینکه زندگی سخته، غیرقابل انکاره اما من همواره جنگیدم و خواهم جنگید 💜💗💜💗💜
پس باید جلوشون بایستی حتی مسائل کوچیک  مطمئن باش کم کم درست میشه

انقد جلوشون وایسادم چیزی جز تحقیر نصیبم نشده

من همون شتریم که تکیه میده به دیوار شیرکاکائو میخوره😏
انقد ازاین کارا کردم اصن ادم منفی شدم دست خودم نیست💔 از ترس قیافم تو مجلسای دوستانه ب هر بهانه ای ...

چند سالته مثل منی تو هم 😢

امام رضا کاااش امسال دعوتم کنی بیام حرم خیلی درد توی دلم هست،خیلی حرف واسه گفتن دارم غم هام داره روی دلم سنگینی میکنه.همه امیدم به اینه بیام پیشت و با دست پر برگردم ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز