2777
2789
از روی چی میگی گلم؟

پسره عزیزم

عاشقانه ای برای دخترم!😊❤ ‌‌‌‌‌‌‌‌.                                               در سنت من آزادی معنای دیگری دارد.پس تو آزادی!آزاد در اندیشه...آزاد در بیان احساسات...و آزاد از تمام زنجیرهای پوسیده ای که سالهاست گلوی دختران را خفه کرده است!                        تو آزادی برای نشاندن پررنگترین لبخندهای دنیا برروی لبانت!      تو آزادی برای شکستن تمام سدهایی که راه موفقیت تورا میبندن! اما....اما فراموش نکن!همین لبخندهای دلبرانه ات که هوش از سر مادرانه ام می برد،حرمت دارد...!آن را روانه هر که از راه رسید نکن !دنیا را زیبا ببین اما حواست باشدگاهی گرگها هم لباس میش به تن دارند! خوب حواست باشد که احساساتت به تاراج نرود!دخترم،زیبایی تو حرمت دارد. تپش های قلبت را کنترل کن که با هر تعریف از زیبایی تو تندتر نتپد و خون را در گونه های تو نپاشد!دخترم باز هم تو آزادی! اما در سنت من آزادی برای تو نجابت،موفقیت،و اعتماد به نفس واقعی می سازد،مراقب باش که به غرور و عزت نفس تو خدشه ای وارد نشود! آزاد باش اما لطفا به سنت من! آزادی را در بی بند و باری و عقاید روشنفکرانه این روزها اشتباه نگیر،تو آزادی و اینها فقط حرفهای عاشقانه ی یک مادر نگران است.                                                                          همین❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ممنون گلم..ببخشید از روی چی میگین؟؟ آخه ان تی گفت شبیه پسره..ولی نگفت چند درصد

پسرا بیشتر سمت چپ عکسن دخترا راست

عاشقانه ای برای دخترم!😊❤ ‌‌‌‌‌‌‌‌.                                               در سنت من آزادی معنای دیگری دارد.پس تو آزادی!آزاد در اندیشه...آزاد در بیان احساسات...و آزاد از تمام زنجیرهای پوسیده ای که سالهاست گلوی دختران را خفه کرده است!                        تو آزادی برای نشاندن پررنگترین لبخندهای دنیا برروی لبانت!      تو آزادی برای شکستن تمام سدهایی که راه موفقیت تورا میبندن! اما....اما فراموش نکن!همین لبخندهای دلبرانه ات که هوش از سر مادرانه ام می برد،حرمت دارد...!آن را روانه هر که از راه رسید نکن !دنیا را زیبا ببین اما حواست باشدگاهی گرگها هم لباس میش به تن دارند! خوب حواست باشد که احساساتت به تاراج نرود!دخترم،زیبایی تو حرمت دارد. تپش های قلبت را کنترل کن که با هر تعریف از زیبایی تو تندتر نتپد و خون را در گونه های تو نپاشد!دخترم باز هم تو آزادی! اما در سنت من آزادی برای تو نجابت،موفقیت،و اعتماد به نفس واقعی می سازد،مراقب باش که به غرور و عزت نفس تو خدشه ای وارد نشود! آزاد باش اما لطفا به سنت من! آزادی را در بی بند و باری و عقاید روشنفکرانه این روزها اشتباه نگیر،تو آزادی و اینها فقط حرفهای عاشقانه ی یک مادر نگران است.                                                                          همین❤
فکر کنم دختر البته صد در صد نمیگم از رو چیزی که ازاینستا یاد گرفتم میگم  سونو بهت نگفت احتمالا ...

نه 

شما از روی جمجمه میگین

آرزویت را برآورد میکند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند . . .
فکر کنم دختر البته صد در صد نمیگم از رو چیزی که ازاینستا یاد گرفتم میگم  سونو بهت نگفت احتمالا ...

این چی

آرزویت را برآورد میکند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند . . .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز