2777
2789

بهت میخوره وزنت ۷۰ و خرده ایه

زندگی را ... گر توانستی به کام یکنفر شیرین‌کنی،یاتوانستی زمین تشنه‌ای را سرخوش از باران کنی ...گر توانستی تو یک مرغ گرفتار از قفس بیرون کنی ...یا توانستی که دیوار اسارت از بنا ویران کنی ..گر توانستی به خوان رنگی‌ ات یک رهگذر مهمان کنی ...یا توانستی بدون حاجتی هم، ذکر آن یزدان کنی ...گر توانستی لباس بی ریای عاشقی، بر تن کنی ...میتوانی آن زمان فریاد انسان بودنت را بر سر هر کوی و هر برزن زنی...

چقدر زود برداشتی میشه دوباره بزاری 😐😐🥲

تیکربارداری نیست عروسیمه🥺💍❤                   امضای قبلی دعای شما عزیزان رو برای جورشدن وام ازدواجم و جهیزیه ام بود خداراشکر ۲تاش زود حل شد مرسی خواهرای من ک برام دعا کردین🤍💋 ازتون میخوام اگه میشه بازم درحقم خواهری کنید و دعا کنید همه صاحب خونه‌شن خییلی سخت همش اسباب کشی...حتی‌ماشینم هنوز نداریم میشه ی صلوات بفرستی برام حاجت روا بشم؟! مرسی عشقم🧸❤

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعا نویس

_silver__moon | 27 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز