2789
عنوان

بابام 😞😭

580 بازدید | 36 پست

بابام دیروز ساعت ۴ صبح بوده که نفس هاش قطع میشه دستگاه اکسیژن کار میکرده ولی دیگه بابا نفس نمیکشه جمعه بهش گفتم بابام درد گفت نه خوب خوبم نگران نباش گفتم فردا نیام پیشت گفت برو به سلامت ولی دیروز اومدم نبودی تو که جمعه حالت بهتر از هر روز بود 😭😭😭

میشه برای شادی روح بابام فاتحه بفرستید 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خدا رحمتشون کنه مامانه منم صبحی که عصرش دار فانی گفت و تو ۲۴ سالگی همه کسم تنهام گذاشتو رفت صبحش حالش خیلی خوب بود ولی عجل مهلتش نداد روح هر دوشون شاد

هی نگین قدم نورسیده مبارک😏😏😏تا حالا بیست بار اومدم تعلیق شدم 😏😏😏
خدا رحمت کنه ،هنوز درک نکردم ادمایی ک عزیزی رو ازدست میدن و میان توگوشی 

من از دست دادم و تا دادم‌اومدم توی واتس اپ چون نیاز به همدردی داشتم تازه بعد یک ساعت بعد فوت مادرم اومدم چون نیاز داشتم با دوست هام حرف بزنم و ارومم کنن

هی نگین قدم نورسیده مبارک😏😏😏تا حالا بیست بار اومدم تعلیق شدم 😏😏😏
خدا رحمت کنه ،هنوز درک نکردم ادمایی ک عزیزی رو ازدست میدن و میان توگوشی 

ممنون دیگه کاری از دستم بر نمیاد انقدر گریه کردم دیشب نخوابیدم من بابام سرطان خون داشت خیلی اذیت شد بیشتر از این میماند خودش اذیت میشد درسته خیلی ناراحتم ولی خودش راحت شد

ممنون دیگه کاری از دستم بر نمیاد انقدر گریه کردم دیشب نخوابیدم من بابام سرطان خون داشت خیلی اذیت شد ...


عزیزم من درکت میکنم من مادرمو از دست دادم مادر منم بعد دو سه سال مریضی فوت شد بقیه بلدن شمشیر بزنن همینه حد درکشون ولشون کن

هی نگین قدم نورسیده مبارک😏😏😏تا حالا بیست بار اومدم تعلیق شدم 😏😏😏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای عهد

zizi100 | 1 دقیقه پیش

چه مدلی بخرم

00yas | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792