niyaz6591 مدیر استارتر عضویت: 1400/04/07 تعداد پست: 36 عنوان وام 78 بازدید | 9 پست سلام دوستان کسی وام مستاجری گرفته یه راهنمایی کنه فقط خدا ♥️ 1401/05/28 | 12:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
kaz عضویت: 1400/05/26 تعداد پست: 6242 ما ثبت نام کردیم ولی بانک گفته دو سه ماه دیگ نوبتتون میشه برای خودتون بیشتر زمان بذارید،درسته وقت طلاست ولی شما الماسید❤🌱
70rahaaa عضویت: 1398/05/19 تعداد پست: 11117 ببین به کجا رسیدیمهععییی😓 هیچاتفاقیاتفاقیاتفاقنمیافتد:)
پسرمنواب عضویت: 1401/03/26 تعداد پست: 2059 ما ثبت نام کردیم ولی بانک گفته دو سه ماه دیگ نوبتتون میشه باید بری کافی نت یا خود بانک؟
kaz عضویت: 1400/05/26 تعداد پست: 6242 باید بری کافی نت یا خود بانک؟ ما کافی نت ثبت نام کردیم بعد رفتیم بانک گفت باید صبر کنید نوبتتون بشه برای خودتون بیشتر زمان بذارید،درسته وقت طلاست ولی شما الماسید❤🌱
پسرمنواب عضویت: 1401/03/26 تعداد پست: 2059 ما کافی نت ثبت نام کردیم بعد رفتیم بانک گفت باید صبر کنید نوبتتون بشه عزیزم با قولنامه دستی قبول میکنن یا باید بنگاهی باشه؟
kaz عضویت: 1400/05/26 تعداد پست: 6242 عزیزم با قولنامه دستی قبول میکنن یا باید بنگاهی باشه؟ ن حتما باید بنگاهی باشه برای خودتون بیشتر زمان بذارید،درسته وقت طلاست ولی شما الماسید❤🌱
niyaz6591 مدیر استارتر عضویت: 1400/04/07 تعداد پست: 36 اره باید کد رهگیری باشه فقط اینکه چقدر مونده به وقت قراردادو میدونید فقط خدا ♥️
niyaz6591 مدیر استارتر عضویت: 1400/04/07 تعداد پست: 36 ما ثبت نام کردیم ولی بانک گفته دو سه ماه دیگ نوبتتون میشه خب اگه وقت قرار دادتون باشه چی فقط خدا ♥️
kaz عضویت: 1400/05/26 تعداد پست: 6242 خب اگه وقت قرار دادتون باشه چی بانک ک به این چیزا کاری نداره میگ میخواستین زودتر ثبت نام کنین برای خودتون بیشتر زمان بذارید،درسته وقت طلاست ولی شما الماسید❤🌱