2789
عنوان

اکسیژن

245 بازدید | 4 پست

من بابام سرطان خون داره اکسیژن بهش وصله میخواستم ببینم اکسیژن برقی بهتره یا از این کپسولی ها دو تاش رو داریم فعلا بیشتر از برقی استفاده میکنیم چون اون یه روزه کپسول اش تموم میشه ولی خب دو ساعت به بار با دستگاه برقی باید جا به جا کرد که دستگاه استراحت کنه میخواستم ببینم تجربه استفاده دارید کدوم بهتره؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببین معمولا خود بیمارستان ها از کپسول های اکسیژن استفاده میکنند 

من خودم مادربزرگم مشکل داشت و براش با مشورت پزشک کپسول اکسیژن خریدیم و خوب بود و مشکلی نداشت 

ما خودمون کپسول اکسیژن از فروشگاه بنیان گاز خریداری کردیم 

اول با پزشک مشورت کن و اگر خواستی بخری این فروشگاه هم خواستی بپرس قیمت هاشون خوبه به نسبت خیلی بازاری ها

ببین معمولا خود بیمارستان ها از کپسول های اکسیژن استفاده میکنند  من خودم مادربزرگم مشکل داشت و ...


منم مجموعه بنیان گاز رو میشناسم، من خودم مسئول فروش کارخونه ای هستم که باید هلیوم و اکسیژن خریداری کنم و الان مدتی هست که از اینجا خرید میکنم و قیمت هاشون واقعا خیلی خوبه به نسبت یه سری فروشگاه های دیگه 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کم خونی

سبز65 | 13 دقیقه پیش
2791
2779
2792