2789
عنوان

سرطان

328 بازدید | 11 پست

من بابام سرطان خون داره امروز دکتر در دسترس نیست دلش فرنی میخواد میخواستم ببینم کسی میدونه فرنی رو میتونه بخوره دیروز گفت دکتر هر چی بخوره خوبه ولی گفتم کسی اگه اینجا میدونه لطفا بگه 

گلم سرخ کردنی و نوشابه اینا و مرغ هورمونی و شکر و هرچی شکر داشته باشه و کلا محصولات کارخانه ای ممنوعه واسه ایشون

پیاو نه‌ماوه ... 🚶... نذار بهترین ورژنت با آدم نامناسب هدر بره ... هیچکس اندازه ی کسی که ترکت کرده تورو تماشا نمیکنه، میخواد مطمئن شه اشتباه نکرده، بهش نشون بده که اشتباه کرده ... 🚶 ...برای کسایی که در حقتون خیانت کردن دلتنگ نشید، برای کسایی که حتی یکبار شمارو کوچیک کردن دلتنگ نشید، برای بی معرفتا، دروغگوها، حسودا و دوروها دلتنگ نشید، برای کسایی که رازاتونو برملا کردن دلتنگ نشید، آدمای اشتباه لیاقت دلتنگیتونو ندارن! ...تو هیچوقت نمیفهمی چقدر آسیب دیدی تا وقتی که یه نفر باهات درست رفتار میکنه... لا به لای تلاش‌هات برای نجات رابطه یا زندگی مشترک اینو یادت باشه: تو هیچوقت نمیتونی آرامش و خوشحالی رو جایی پیدا کنی که همونجا گمش کردی ...گفت : تو عقب کشیدی یا جنگ تموم شد؟! گفتم : به جز من کسی نمی‌جنگید که؛ من که عقب کشیدم؛ جنگ هم تموم شد!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فک نکنم مانعی داشته باشه

ولی سعی کنید بهش چیزای مقوی بدین 

ی سرچم کن چ چیزایی بهتره نخوره چون گاها اشتباهی ب هوای تقویتشون مغزیجات و...میدیم ک همیشه هم خوب نیست

مثلا بادوم زمینی خوب نیست براشون

بگذار امیدواری در سیاه ترین روز ها،هنرِ تو باشد🌱
و منی که هیچکدوم رو رعایت نمیکنم واقعا چکارکنم

چرا گلم؟؟

طول درمان باید رعایت کنی وگرنه درمان نتیجه نمیده

پیاو نه‌ماوه ... 🚶... نذار بهترین ورژنت با آدم نامناسب هدر بره ... هیچکس اندازه ی کسی که ترکت کرده تورو تماشا نمیکنه، میخواد مطمئن شه اشتباه نکرده، بهش نشون بده که اشتباه کرده ... 🚶 ...برای کسایی که در حقتون خیانت کردن دلتنگ نشید، برای کسایی که حتی یکبار شمارو کوچیک کردن دلتنگ نشید، برای بی معرفتا، دروغگوها، حسودا و دوروها دلتنگ نشید، برای کسایی که رازاتونو برملا کردن دلتنگ نشید، آدمای اشتباه لیاقت دلتنگیتونو ندارن! ...تو هیچوقت نمیفهمی چقدر آسیب دیدی تا وقتی که یه نفر باهات درست رفتار میکنه... لا به لای تلاش‌هات برای نجات رابطه یا زندگی مشترک اینو یادت باشه: تو هیچوقت نمیتونی آرامش و خوشحالی رو جایی پیدا کنی که همونجا گمش کردی ...گفت : تو عقب کشیدی یا جنگ تموم شد؟! گفتم : به جز من کسی نمی‌جنگید که؛ من که عقب کشیدم؛ جنگ هم تموم شد!

فک نکنم مانعی داشته باشه ولی سعی کنید بهش چیزای مقوی بدین  ی سرچم کن چ چیزایی بهتره نخوره چون ...

بله چیزای مقوی میدیم بهش مثلا بادام ساده خوبه این فرنی رو هم چند ماه دلش میخواد ولی خب قبلا نمی تونست لبنیات بخوره 

خوب پس گفته دیگه دیگه دنبال چی میگردین میتونه بخوره

اخه اینجا گفتن شکر داره ولی فکر کنم اگه شکر کم داشته باشه مشکل نداشته باشه اخه دکتر گفته بود حریره بخوره اون رو گفت کم شکر بزنین حالا صبر میکنم فردا دکتر میاد خونمون 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای عهد

zizi100 | 59 ثانیه پیش

چه مدلی بخرم

00yas | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792