2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام ببخشید شما کرونا داشتید ؟ یکی از نزدیکان من اسهال و دل درد گرفته خیلی میترسم  

سلام 

من دکتره گفت ممکنه باشه اول آبریزش بینی داشتیم بعد اون که تموم شد سرفه میکردم بعد چند روز احساس سنگینی و پری معده داشتم از شب تا صبح اشتها نداشتم  معده درد داشتم بعد تب و لرز  داشتم تو تابستون میلرزیدم  رفتم دکتر گفت تبت بالاست و ی سرم نوشت زدم تبم شد ۳۸ درجه بعد رفتم خونه پاشویه کردم و اسهال و دلدردم داشتم اسهال باید ببخشید ابکی بود دکتره گفت همه علائم داری 

متولد ۱۳۶۹ هستم 
سلام  من دکتره گفت ممکنه باشه اول آبریزش بینی داشتیم بعد اون که تموم شد سرفه میکردم بعد چند رو ...

وای خدایا اینم تب داره و اسهال و دل درد و حالت تهوع و معده درد دکترم نمیاد بریم نمیدونم چکار کنم فقط الکی استامینوفن میدم بهش کاری از دستم برنمیاد

میشه برای حاجت دلم یه صلوات بفرستید شاید به خاطر دل پاک شما خدا حاجت منو هم داد   
چن سالشه بزور ببرش دکتر از دکتر میترسه 

بزرگه نه بابا اعتقاد داره تا وقتی داره میمیره نباید بره دکتر باید خودش خوب بشه 

میشه برای حاجت دلم یه صلوات بفرستید شاید به خاطر دل پاک شما خدا حاجت منو هم داد   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز