2777
2789
عنوان

ترببت بدنییییییی

100 بازدید | 13 پست

سلام

منن فرهنگیان مجاز نشدم یعنی ترازم ۵ هزار و خورده ای شد ولی تربیت بدنی مجاز شدم

احتمال داره من بعد ازمون دعوت بشم به مصاحبه و قبول بشم؟ 

تربیت بدنی به ازمون عملیش بستگی داره یا تراز و رتبه؟

طُ آن شعری که من جایی نمی خوانم (= میشه برام ی صلوات بفرستید!¿°•♡•° حال دلم این روزا خوب نیست
به آزمون عملیش

شما شرکت کردی؟یکم در مورد وسایلی کع باید ببریم و کازایی که باید بکنیم راهنماییم میکنید؟

طُ آن شعری که من جایی نمی خوانم (= میشه برام ی صلوات بفرستید!¿°•♡•° حال دلم این روزا خوب نیست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تربیت بدنی که خوبه همونو برو

خب ترازم خیلی بدع نمیدونم قبولم میکنن یا نه 

طُ آن شعری که من جایی نمی خوانم (= میشه برام ی صلوات بفرستید!¿°•♡•° حال دلم این روزا خوب نیست
شما شرکت کردی؟یکم در مورد وسایلی کع باید ببریم و کازایی که باید بکنیم راهنماییم میکنید؟

من نه اما دوستم شرکت کرده ، برای هر مقطعی که بخای بری باید اولش آزمون عملی بدی 

چیزی هم یادمه نبرد چون آزمونشون اینجوری بود که باید ی محوطه ای رو میدوییدن بعد مقایسه میشدن نسبت به تایم و سرعت دویدن با بقیه

بعد دستگاه های کششی گذاشته بودن براشون باید خم میشدن بیینن انعطاف بدنشون چجوریه 

دراز نشست و شنا و اینجور چیزا رفتن 

توپ دادن بهشون که باهاش شنا برن 

بعد حالا سختیش اینجا نیست سختیش اینجاس که تایم میگیرن همه رو و مینویسن بعد با اونایی که اونجان مقایسه میکنن و بین اون همه آدم انتخاب می‌کنن چند نفر رو 

من نه اما دوستم شرکت کرده ، برای هر مقطعی که بخای بری باید اولش آزمون عملی بدی  چیزی هم یادمه ...

برای امساله یا پارسال؟

طُ آن شعری که من جایی نمی خوانم (= میشه برام ی صلوات بفرستید!¿°•♡•° حال دلم این روزا خوب نیست
به هر دو بستگی داره ولی امسال یه اتفاق خوب که افتاده اینه که حتی اگه ترازتم کمتر از 6500 باشه میتون ...

واقعا ممکنه بیارم؟

نه هر سال همین جوری بوده اگه از قبل واسه تربیت بدنی ثبت نام کرده باشی و هزینه هارو کامل داده باشی میتونی تو انتخاب رشته بزنی 

طُ آن شعری که من جایی نمی خوانم (= میشه برام ی صلوات بفرستید!¿°•♡•° حال دلم این روزا خوب نیست
شما شرکت کردی؟یکم در مورد وسایلی کع باید ببریم و کازایی که باید بکنیم راهنماییم میکنید؟

وسایل خاصی نیاز نداره، فقط یه شلوار ورزشی ببر یا هر چیزی که با هاش راحتی و پرینت دو تا هزینه ای که پرداخت کردی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز