2777
2789
عنوان

پول و درآمد

208 بازدید | 24 پست

دلم پوووول زیاااد میخواد

خونه خوب ماشین خوب کارت پر که بی استرس وقتی جایی میری کارت بکشی

من به زور ۵ تومن جمع کردم ادکلن بخرم الان همه دازن بهم میگن دیوونه ای این همه پول ادکلن بدی برو نمیدونم ربع سکه بخر ال کن

پس کی شرایط خوب میشه که آدم راحت خرید کنع این همه قیمتا نجومی نباشه 😩

روزی که پات وا شه به این دنیا من قاب میگیرم تو رو رو میز❤️ تو وارث لبخند من میشی دارایی من میشه دوتا چیز💫🥺❤️

والا ب نظر منم ک برای ی ادکلن پنج میلیون خیلییی زیاده

برو کار کن عزیزم

البته میدونم بعضی شغل ها هم زیاد در امد نیس توش 

اما باید بسوزیم و بسازیم

منم خیلی دلم میخواد همه این شرایطی رو که گفتی.. 

از این به بعد تاپیک های نصیحت دار میزنم شاید تکراری  باشه ولی ی جاهایی واقعا بدرد میخوره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وعده ما بازاره بهشت برین


واقعا من که از خدا توقع دارم بهشت برام تلافی کنه این دنیا که هییییچچچیییی مخصوصا مملکت خودمون لباسمونم خودمون نمیتونیم انتخاب کنیم

روزی که پات وا شه به این دنیا من قاب میگیرم تو رو رو میز❤️ تو وارث لبخند من میشی دارایی من میشه دوتا چیز💫🥺❤️

عزیزم کی این چیزایی که شما میگین رو دوست نداره 

ولی من به شخصه پولم رو جوری خرج می کنم که بیشتر در لحظه احساس خوبی داشته باشم 

ببین چی حالت رو خوب می کنه اگه با همون ادکلن خوشحال میشی همون رو بگیر 

واقعا من که از خدا توقع دارم بهشت برام تلافی کنه این دنیا که هییییچچچیییی مخصوصا مملکت خودمون لباسمو ...

الان یعنی کشورهای دیگه همه بدون فعالیت اقتصادی دارن پول خرج میکنن؟ 

هیچ جای دنیا اینطور نیست

من پولدارترین هم بشم ۵تومن نمیدم ادکلن نهایتش یک و نیم چه خبره بابا



بابا پول خودمون خیلی بی ارزشه🥲

روزی که پات وا شه به این دنیا من قاب میگیرم تو رو رو میز❤️ تو وارث لبخند من میشی دارایی من میشه دوتا چیز💫🥺❤️

حالا ۵ تومنم خیلیه واسه ادکلن

بنظرم تو که تونستی پول جمع کنی

برو دوره های پولسازی محمدبصیری رو پیدا کن

ایده میاد ذهنت میتونی کلی کار انجام بدی

یا میتونی بری دلار بخری 

و هیچ ذوقی برای زندگی..🪐 | هر عقیده ای لزوما قابل احترام نیست.🦄 یه روزی میرم✈و از ایران و ایرانی جماعت دور میشم•~• | ‏دارم میرم/: ولی با یه ایرانی میرم😑
ول کن بابا حرف مردمو. کار اکثریت شده فقط جمع کردن. ولشون کنی میگن نفس نکش پول جمع کن فقط. خب دل خود ...


دقیقا😩 

انگار به کجا رسیدیم به خدا 

این همه من همیشه از همه چی میزنم بازم هیچی

روزی که پات وا شه به این دنیا من قاب میگیرم تو رو رو میز❤️ تو وارث لبخند من میشی دارایی من میشه دوتا چیز💫🥺❤️
من پولدارترین هم بشم ۵تومن نمیدم ادکلن نهایتش یک و نیم چه خبره بابا

ولی من خیلی پولدار نیستم ادکلن چهار و نیمی دارم 😁😁😁😁

یا عینک دودی سه تومنی 

باور کن آدم پولداری نیستم ولی کلا خیلی به اینکه تو لحظه باید حالم خوب باشه اعتقاد دارم 

پول هم هر چی راحت تر خرج کنی راحت تر به دست میاد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز