2777
2789

هر ثانیه😂

مردم اینجا☝️🙃         گمان میکنند!🤔      چون دختریم🧕😃                خیلی ضعیفیم !🚶‍♀😑💔       هیچ کاری از دستمون بر نمیاد😒🔪        بایدبگم که🥺.   دختر رو اشتباه تلفظ کردین🤞🏻😜.     دختر آظریفن😁💚.      نه ضعیف😊  ☝🏻         اگه پای مردونگی بیفته🤪✊🏻   از مردای الان😉✋.     مردتریم😼👊🏻     خودم تکی😏🖐🏻   یه پا ارتشم😎🔥              و۰۰۰به امید اون روز رخ مولایم حضرت مهدی (علیه سلام) راببینم🥺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهرم بیشتر:)  

در روز فقط یه ساعت با هم حرف نمیزنیم😂

آرمان🖤آرتین داداشی گریه نکن باشه؟! 🥺🥲مامان و بابا و داداشی رفتن مسافرت ولی قول میدم تا برگردن پیشت میمونیم،من و امثالم وقتی سن تو بودیم شبکه پویا رو تماشا میکردیم ولی شجاعت و غیرت تو با ما فرق میکنه آخه نمیدونن تو پسری از مکتب دلیران هستی:)))به مامان نگو من کشتمش ؟به مامان نگو که یه گلاده آدم حدود ۷۰ نفر اونقدر زدیمش که رفت کما بعدش شهید شد؟به مامان نگو با سنگ و مشت و لگد اونقدر زدمش ولی اون حاضر نشد یه فوش بده؟به مامان نگو چاقو رو جوری توی بدنش فرو بردم که چاقو کج شد؟به مامان نگو لختش کردیم ازش فیلم گرفتیم در حالی که مامانش می‌گفت فیلم پسرمو پخش نکنین اون راضی نیست نامحرم فیلمشو ببینه...(از آرمان هامون،آرمان ها می‌سازیم) به خاطر امضام گزارش بزنی حلالت نمیکنم به خدا...چون امضای خودمه و اگه دوست داشتین بخونین:)🤍✨
ینی چت و پیامکتون همش میشه ی ساعت؟ شما اصن تلاشی برا پیامک دادن نمیکنی؟😂

ن بد متوجه شدی

کل روزو با هم حرف میزنیم 

فقط یه ساعت حرف نمیزنیم✋🏻😂

چرا منم پی ام یا زنگ میزنم ولی کمتر از شوهرم

آرمان🖤آرتین داداشی گریه نکن باشه؟! 🥺🥲مامان و بابا و داداشی رفتن مسافرت ولی قول میدم تا برگردن پیشت میمونیم،من و امثالم وقتی سن تو بودیم شبکه پویا رو تماشا میکردیم ولی شجاعت و غیرت تو با ما فرق میکنه آخه نمیدونن تو پسری از مکتب دلیران هستی:)))به مامان نگو من کشتمش ؟به مامان نگو که یه گلاده آدم حدود ۷۰ نفر اونقدر زدیمش که رفت کما بعدش شهید شد؟به مامان نگو با سنگ و مشت و لگد اونقدر زدمش ولی اون حاضر نشد یه فوش بده؟به مامان نگو چاقو رو جوری توی بدنش فرو بردم که چاقو کج شد؟به مامان نگو لختش کردیم ازش فیلم گرفتیم در حالی که مامانش می‌گفت فیلم پسرمو پخش نکنین اون راضی نیست نامحرم فیلمشو ببینه...(از آرمان هامون،آرمان ها می‌سازیم) به خاطر امضام گزارش بزنی حلالت نمیکنم به خدا...چون امضای خودمه و اگه دوست داشتین بخونین:)🤍✨
ای جان😂تو بیشتر یا شوهرت🤪

والا شوهرم  هی میده😂

مردم اینجا☝️🙃         گمان میکنند!🤔      چون دختریم🧕😃                خیلی ضعیفیم !🚶‍♀😑💔       هیچ کاری از دستمون بر نمیاد😒🔪        بایدبگم که🥺.   دختر رو اشتباه تلفظ کردین🤞🏻😜.     دختر آظریفن😁💚.      نه ضعیف😊  ☝🏻         اگه پای مردونگی بیفته🤪✊🏻   از مردای الان😉✋.     مردتریم😼👊🏻     خودم تکی😏🖐🏻   یه پا ارتشم😎🔥              و۰۰۰به امید اون روز رخ مولایم حضرت مهدی (علیه سلام) راببینم🥺
نوبتی میدین یا نه همینطوری هرکی دلش خاس😂😂

ن اون همش میده من هر وقت دلم بخواد😁😍

مردم اینجا☝️🙃         گمان میکنند!🤔      چون دختریم🧕😃                خیلی ضعیفیم !🚶‍♀😑💔       هیچ کاری از دستمون بر نمیاد😒🔪        بایدبگم که🥺.   دختر رو اشتباه تلفظ کردین🤞🏻😜.     دختر آظریفن😁💚.      نه ضعیف😊  ☝🏻         اگه پای مردونگی بیفته🤪✊🏻   از مردای الان😉✋.     مردتریم😼👊🏻     خودم تکی😏🖐🏻   یه پا ارتشم😎🔥              و۰۰۰به امید اون روز رخ مولایم حضرت مهدی (علیه سلام) راببینم🥺
ای جان پایدار😍😂

فداتم😂😍

مردم اینجا☝️🙃         گمان میکنند!🤔      چون دختریم🧕😃                خیلی ضعیفیم !🚶‍♀😑💔       هیچ کاری از دستمون بر نمیاد😒🔪        بایدبگم که🥺.   دختر رو اشتباه تلفظ کردین🤞🏻😜.     دختر آظریفن😁💚.      نه ضعیف😊  ☝🏻         اگه پای مردونگی بیفته🤪✊🏻   از مردای الان😉✋.     مردتریم😼👊🏻     خودم تکی😏🖐🏻   یه پا ارتشم😎🔥              و۰۰۰به امید اون روز رخ مولایم حضرت مهدی (علیه سلام) راببینم🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز