2777
2789
عنوان

یه لحضه بیایین🤨

79 بازدید | 13 پست

خانوما آقایون سلام😂

این کنترل چرا دکمه فن نداره😐🤔 

به جای دکمه ی فن رو کدوم باید زد 


الان چند روزه می‌خوایم خاموشش کنیم یه صدا میده بعد موتور کولر از بیرون روشن می‌مونه تا چند دقیقه از داخلم باد گرم میاد، چرا اینجوریه؟🤦‍♀️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با اون دگمه های ست بالا ببر رو گزینه fan

خداوندا خودت مواظب فرشته های کوچولوت که سپردیشون دست من باش.خدایا خیلی دوست دارم تو همیشه و همه جا هوامو داشتی دوسسسسسسسسسسست دارم خدا
MODE رو بزن میره رو فن اگرم گرمه با دکمه SPEED ببر رو HIGH شایدم گازش تموم شدع

البته هر کدوم از اینا ک گفتم چن دفعه بزن بعد از رو فلش اون صفحه بالا ببین هر موقع رف رو تنظیم مورد نظرت دیگ نزن

                                        https://harfeto.timefriend.net/16620156179852  
با کدوم دکمه ها؟ اون دو تا دکمه بالا پایین برای درجه‌ ش هسته 

باید اول mode   رو بزنین

بعد با اون دکمه بالا و پایین mode رو بزارین روfan


فک کنم اینجوریه

خداوندا خودت مواظب فرشته های کوچولوت که سپردیشون دست من باش.خدایا خیلی دوست دارم تو همیشه و همه جا هوامو داشتی دوسسسسسسسسسسست دارم خدا
مرسیی، هنوز یه سال نیست نصبش کردیم یعنی به این زودی گاز تموم می کنه؟

اره مال منم همینطور بود تعمیرکار اوردیم گاز کرد

                                        https://harfeto.timefriend.net/16620156179852  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792