چرا همه تایپیک منا میخونند ولی نظری در کار نیست چرااااااااا
خدایا خودت سر بلندم کن که آرزو هام رو تیک بزنم😍کاربری دست چند نفر می باشد خواهر ۱۲سالم اگه مشکلی داشته باشه از شما کمک میگیره😻اگه هم گروه درسی دارید تگم کنید.
گزارش برای دوستان نزن تا برات نظر بدن 😊من خودم داشتم تایپمو قفل میکردم
مرد داخله تایپیکت بود من واسه خودت گفتم
خدایا خودت سر بلندم کن که آرزو هام رو تیک بزنم😍کاربری دست چند نفر می باشد خواهر ۱۲سالم اگه مشکلی داشته باشه از شما کمک میگیره😻اگه هم گروه درسی دارید تگم کنید.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
مرسی عزیزم خودم متوجه شدم میخواستم قفل کنم بازم متشکرم که به فکر من بودید 💗
خودتون دیدید که حتی بهشونم اگع اشتباه نکنم گفتید شما اینجا چیکار میکنی ؟
یه سری اقایون عاقل نیستند ولی تو عاقل باش البته خودتم تعجب کردید فکرشا نمیکردید اقایون اینجا باشن
خدایا خودت سر بلندم کن که آرزو هام رو تیک بزنم😍کاربری دست چند نفر می باشد خواهر ۱۲سالم اگه مشکلی داشته باشه از شما کمک میگیره😻اگه هم گروه درسی دارید تگم کنید.
بله واقعا ترسیدم چون چوبشو یه بار خوردم ولی تایپمو داشتم قفل میکردم دلم میخواست بمونه بازم خیلی ممنو ...
خواهش می کنم 😘
خدایا خودت سر بلندم کن که آرزو هام رو تیک بزنم😍کاربری دست چند نفر می باشد خواهر ۱۲سالم اگه مشکلی داشته باشه از شما کمک میگیره😻اگه هم گروه درسی دارید تگم کنید.