2777
2789
عنوان

کنکوری های ۱۴۰۲

492 بازدید | 16 پست

شروع کردین بچها؟ رشته هاتونم بگین

میشه برای چیزی که میخوام یه صلوات بفرستین جورشه🥺🤍 این یه مدت بیو من بودبخاطر دل پاک شما چیزی که غیرممکن بود جور شد🙂👆🏻👆🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظرت چیکار میکنن انقد درصدهاشون بالا میره

دوست من از صبح زود میره کتابخونه تا بعد از ظهر چون محیط اونجا وادار میکنه درس بخونی من یکماه مسافرت بودم افت کردم منم میرفتم بعد اینکه اون هر درسی که استادمون میدرو میره خلاصه نویسی میکنه اول از تستای جزوه میزنه بعد از نشر الگو بعدم میکرو و خیلی سبز یعنی تستی نمیمونه که این نزده باشه همیشه هم توی ازمونایی که اموزشگاه آزمون میگیره اوله

میشه برای چیزی که میخوام یه صلوات بفرستین جورشه🥺🤍 این یه مدت بیو من بودبخاطر دل پاک شما چیزی که غیرممکن بود جور شد🙂👆🏻👆🏻
من هنوز تو فکرم کنکور دب ماه امسال باید ما دوازدهمی ها شرکت کنبم  اخه سال تموم نشده که بعد ۴۰ ...

وای همونو بگو

میشه برای چیزی که میخوام یه صلوات بفرستین جورشه🥺🤍 این یه مدت بیو من بودبخاطر دل پاک شما چیزی که غیرممکن بود جور شد🙂👆🏻👆🏻
من هنوز تو فکرم کنکور دب ماه امسال باید ما دوازدهمی ها شرکت کنبم  اخه سال تموم نشده که بعد ۴۰ ...

من دهم و دوازدهم رو شروع کردم توی تابستون میخونم 

میشه برای چیزی که میخوام یه صلوات بفرستین جورشه🥺🤍 این یه مدت بیو من بودبخاطر دل پاک شما چیزی که غیرممکن بود جور شد🙂👆🏻👆🏻
بنظرت تست زیاد واقعا مشکل رو حل میکنه من یکم ناامید شدم اخه

اره دستش تنده قشنگ بعد خب این دوستمه با دهم درس نخوندیم که یازدهمم دوماه رفتیم مدرسه از اول همین تابستون شروع کرد الان خیلی قویه 

میشه برای چیزی که میخوام یه صلوات بفرستین جورشه🥺🤍 این یه مدت بیو من بودبخاطر دل پاک شما چیزی که غیرممکن بود جور شد🙂👆🏻👆🏻
اوکی پس تست زیاد قطعا موثره، مرسی

قربونت.

شما شروع کردی؟آخه همکلاسی های قبلیم همه میگن تابستون نباید درس بخونیم میخوان از مهر شروع کنن:|

میشه برای چیزی که میخوام یه صلوات بفرستین جورشه🥺🤍 این یه مدت بیو من بودبخاطر دل پاک شما چیزی که غیرممکن بود جور شد🙂👆🏻👆🏻
قربونت. شما شروع کردی؟آخه همکلاسی های قبلیم همه میگن تابستون نباید درس بخونیم میخوان از مهر شروع کن ...

ن هنوز شروع نکردم ، یه سوال ازت داشتم عزیزم اگه کنکور اولی قبول بشیم لازمه دومی رو بدیم ؟

ن هنوز شروع نکردم ، یه سوال ازت داشتم عزیزم اگه کنکور اولی قبول بشیم لازمه دومی رو بدیم ؟

نمبدونم والا ولی اکثرا میگن که اختیاریه میتونی یکیشو شرکت گنی

میشه برای چیزی که میخوام یه صلوات بفرستین جورشه🥺🤍 این یه مدت بیو من بودبخاطر دل پاک شما چیزی که غیرممکن بود جور شد🙂👆🏻👆🏻
بنظرت تست زیاد واقعا مشکل رو حل میکنه من یکم ناامید شدم اخه

قطعا تست زیاد کمک میکنه به آدم

اول بشین همه درساتو خوب روخوانی کن که فول بشی بعد هرچی وقت داشتی بشین است بزن

عاشق افکار آدم ها باش نه خودشان
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز