2777
2789
عنوان

نشون ....نامزدی

439 بازدید | 13 پست

دوستان شما وقتی که براتون نشون آوردن و نامزد شدین در چد حد باهم راحت بودین ....مثلا در حدبغل و بوس و بیرون و خونه هم برید باهم راحت بودید....من الان مامانم میگه برات خواستگار بیاد من نمیذارم قبل عقد باهم برید بیرون....حرف بزنید و تا عقد نکردید اجازه بیرون رفتن ندارید😞😞

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما صیغه محرمیت میخونن ی ماه دوماه واسه خرید عقد و  ازمایش و بیرون رفتن راحت باشن

همینم ساعت خاصی داره ها مثلا دوساعت سه ساعت بیشتر بشه بیچارت میکنن 😂😂

حتی بعد عقدم سخت میگیرن

ای وای پس چرا نامزد کردید ؟ دوره ی نامزدی برای وقتیه که همو بهتر بشناسین باهم برین دور بزنین کافی شاپی اخلاقیات هم و سلایق همو بهتر متوجه بشید تو عقد خیلی دیره به نظرم توی عقد دیگ رسمی میشه دیگ نمیشه کاری کرد اگر طرف آدم خوبی نباشه 

میخاد با این سخت گیری هاش خواستگارامو بپرونه😣

الانشم که کسی نمیاد خواستگاریم اونیم که میاد میخاد با این کارا بپرونتش🥺🥺😣

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂

ما بیرون میرقتیم بدون بوس و بغل و گرفتن دست

نامزدی گدقتیم محرم شدیم در حد بوس و بغل بودیم

اگه امضامو میخونی برای اینکه خونه رویایی خودمو بخرم یه صلوات بفرست ممنون ❤️بگین منم برای شما دعا کنم 🌹

ما دوست بودیم نشون که شدیم چون عروسی داشتیم با خونوادم رفتیم شمال یکهفته موندیم. ۳روز قبل عقد برگشتیم که با مادرم و خواهرش رفتیم خریدای عقدو بکنیم . تنها فقط ۲ساعت بودیم که رفتیم جایی و برگشتیم ۲تایی دست همو گرفتیم

بچه عجیب ترین موجود دنیاست...می اید،مادرت میکند،عاشقت میکند،رنجی ابدی را دروجودت میکارد،تا اخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد  وتمام...! بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست، وقتی مادر میشوی رنجی ابدی سراغت می اید، رنجی نشات گرفته از عشق..،مادر که میشوی میخواهی جهان را برای فرزندت ارام کنی،میخواهی بهترین هارا از ان او کنی،وقتی می خزد،چهاردست وپامیرود،راه میرود ومیدود،توفقط تماشایش میکنی وقلبت برایش تند میتپد..❤از دردش نفست میگیرد روحت از بیماری اش زخم میشود،مادر که میشوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود،مادر که میشوی کس دیگری میشوی کسی که وجودش پر از عشق وجنون ودیوانگی ست

حالا بذار بیاد😐😂

اینجوری میگه رومخ من میره🥺🥺

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش