ghazl85 مدیر استارتر عضویت: 1399/06/10 تعداد پست: 1775 عنوان زندگی خوابگاهی 139 بازدید | 5 پست خوابگاه خوبه برم؟برای منه درونگرا چی؟تجریه هاتون از دوران خوابگاهی چطوره؟میترسم به شخصیت آرومم نخوره 1401/05/24 | 00:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
6_afra عضویت: 1401/01/14 تعداد پست: 1771 من نرفتم ولی خیلی دوس دارم برم و فک میکنم خیلی قشنگه خاطره سازه
_یا_امام_حسین_ عضویت: 1400/05/30 تعداد پست: 861 اگر دانشجو هستی که مجبوری بری خوابگاه ولی خوابگاه وقتی چند هفته بگذره عادت میکنی به دوست ها وباهاشون خوب آشنا میشی
رقیه۷۸ عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 4408 یکی از بهترین دوران زندگیم بود یادش بخیر سختی های زیادی داره اما شیرینی هم داره
ghazl85 مدیر استارتر عضویت: 1399/06/10 تعداد پست: 1775 یکی از بهترین دوران زندگیم بود یادش بخیر سختی های زیادی داره اما شیرینی هم داره چه سختی؟مثلا سر و صدا؟عدم نظافت ؟