2777
2789
عنوان

حسودیم میشه

178 بازدید | 17 پست

همکارم زنگ میزنه به خانومش جوری با لطافت باهاش حرف میزنه 

حالا شوهر من خوبه ولی هیچ وقت لحنش اینجوری نیست

پاک حسودیم میشه هر وقت هم حسودیم میشه اینا دعواشون درمیاد یا یه مشکلی براشون پیش میاد .یعنی چشمش میکنم؟

به خدا دست خودم نیست



فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نکن اینقدر انرژی منفی نده عوض توام بیشتر تلاش کن واسه رابطتون

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

عزیزم با دیدن خوشی زندگی بقیه اه نکشید که طفلی ها پودر بشن دلتونو بزرگ‌کنید مردم که مسول اینکه شوهر شما اینجوری نیست که نیستن چشم زدن هم وجود داره همون انرژی منفیه که میفرستی میگیریشون 

البته مسائل مختلف ربط داره به این نوع رفتار، بعضیا کلا اینجورین و هر چقدرم مشکل داشته باشن در رفتارشون تاثیر نمیذاره، یا شایدم تازه ازدواج کرده باشن آخه اوایل آدم بیشتر اینجوریه 😅😅

مگه چطوری حرف میزنه؟

خیلی نرم و با ملایمت انگار بابا با بچه اش حرف بزنه‌ راهنماییش میکنه‌. دایم براش کادو میخره. سفر میبره. جوریه کا حتی سبزی و اینا خودش سفارش میده اگه بحواد بیرون بره این اسنپ میگیره. خرید میوه و خونه با اینه. . زنه فقط یه دونه بچه داره . جوری باهاش رفتار میکنه انگار بعد ۹سال هنوز حامله است. کلا رو چشمش میزاره. خرج درس خوندنش رو کل دانشگاهش رو که آزاد بود داد تا فوق لیسانس. 

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
خوب حتما وقتی حرفای شخصیشونو جلوی بقیه میزنه دعواشونم همونجا میکنه دیگه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

آخه آدم جلو همکارش دعوا میکنه با زنش؟

من حس میکنم اسی یکم فضول تشریف دارن تو کار مردم😒نکنه گوش وایمیسه

این روزا.. یه "قاب عکس خالی" ام..
البته مسائل مختلف ربط داره به این نوع رفتار، بعضیا کلا اینجورین و هر چقدرم مشکل داشته باشن در رفتارش ...

نه بابا خیلی ساله

فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز