mahrokhhh مدیر استارتر عضویت: 1401/04/07 تعداد پست: 1725 عنوان بهش میگین؟!! 100 بازدید | 8 پست خانوما شماهاوقتی شوهراتون تو واتساپ انلاین باشن بهش پیام میدین ک چرا انلاینی؟یا ن؟ 1401/05/23 | 11:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
90saghar عضویت: 1397/02/02 تعداد پست: 32477 وا نه برای چیمتاهلی اسارت نیس که همونجوری که اون حق نداره از من بپرسه کار خوبه خدا درست کنه سلطان محمود خر کیه...
mahrokhhh مدیر استارتر عضویت: 1401/04/07 تعداد پست: 1725 یعنی حق نداره هیچ دوستی گروهی چیزی داده باشه؟🙂 ن کلی گفتم ک بهش پیام میدین یا ن
abcdefghi_lmnopqrstu عضویت: 1400/11/12 تعداد پست: 1235 اصلا نمیگم مگر اینکه جای دوری باشه برای رفع دلتنگی بهش پیام بدم رفت؟؟ خب به درک...خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه
mahrokhhh مدیر استارتر عضویت: 1401/04/07 تعداد پست: 1725 اصلا نمیگم مگر اینکه جای دوری باشه برای رفع دلتنگی بهش پیام بدم من نگم دیگه همش تو فکرم ک چرا انلاین بوده با اینکه چن بار گفتم اسکرین داده فوری ک داشته با پسرخالش حرف میزده😑😑
abcdefghi_lmnopqrstu عضویت: 1400/11/12 تعداد پست: 1235 من نگم دیگه همش تو فکرم ک چرا انلاین بوده با اینکه چن بار گفتم اسکرین داده فوری ک داشته با پسرخالش ح ... خب دیگه با دوستا همکارا یا فامیل چت میکنه دلیل بر خی*انت نیست نگران نباش رفت؟؟ خب به درک...خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه
مهساترکمن عضویت: 1401/04/25 تعداد پست: 257 ن چرا پیام بدم ... اونم حق داره چت کنه همونجوری من خودم بیشتر انلاینم وبا دوستام میچتم