2777
2789
عنوان

بارداری

96 بازدید | 5 پست

سلام خانما، من یک زندایی دارم ایشون حدودا ۵ روز بعد از پریودش رابطه داشته(یعنی اوایل ۲ هفته ای که برای تخمک گذاری هست ) ولی دخول نداشتن ولی ب دلایلی شک ب بارداری داره الان حدودا ۲ هفته از اون رابطه میگدره و ایشون حالت تهوع داره . ایا میتونه باردار باشه ؟ اینم بگم ک ایشون بخاطر همون شکش قرص سیپرترون خوردن که استروژن داره . ب نظرتون تهوعش از بارداری هست یا قرصایی ک خورده؟ اصن ویار از چه هفته ای شروع میشه؟ 

زنداییم قبلا دوقلو باردار بوده و میگه ک ویار نداشته سر اون دوتا بچه قبلی بخاطر همین نمیدونه ک چطوریه ویارش


هرچه در فهم تو آید آن بود مفهوم تو*

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

يک بي بي چک بزنه خودشو راحت کنه 

بیبی چک اگ پریود عقب نیوفته هم نشون میده یعنی اگر هنوز ب روزی که باید پریود بشه نرسه؟ 

هرچه در فهم تو آید آن بود مفهوم تو*

[QUOTE=248367559]بیبی چک اگ پریود عقب نیوفته هم نشون میده یعنی اگر هنوز ب روزی که باید پریود بشه نرسه؟ [/QUOTEوقتي حامله باشه و انقدر علاﺋم بارداري داشته باشه نشون ميده ولي اگر ميتونه صبر کنه تا زمان پريودي نشد بعد چک کنه من شنيدم قبل پريودم بي بي چک درست نشون داده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز