2777
2789
عنوان

حالم خیلی بده

111 بازدید | 13 پست

حالم بده نمیتونم هم با هیچکس درمیون بذارم 

احساس میکنم هیچکس و ندارم ، تنهای بدبختم .

پدر و مادرم که فقط برادرام و می بینن ، من و خواهرم آدم نیستیم 

هر روز هم علارغم زحمتی که برای اطرافیانت می‌کشی ، فقط این حرف و می‌شنوی که « تو هیچ کاری نکردی » 

همه هم چپ و راست بهم تیکه میندازن 

من واقعا خسته ام 

هم خانواده خودم هم خانواده همسرم.

کاش میشد رفت دکتر 

و گفت :« برام مرگ و تجویز کن» 

به کی بگم دردم و که منو بفهمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم... 

کاربری دست دو نفره... یه دختر مجرد شاد، با یه خانوم متاهل... خدایا تورا کجا گم کرده ام؟شبیه کودکی که در بازار دست مادرش را رها میکند تا عروسک هارا بنگرد، اما وقتی فهمید مادرش را گم کرده،دیگر تماشای عروسک ها هم برایش لذتی ندارد....خدایا جوری دستمو بگیر و بلندم کن که کتفم از جا دراد..عاشق اهنگای شادمهرم😌عاشق طبیعت و گل و گیاهم😁حامی حیوانات😍عاشق بارون و پاییز💫خدایا خیلی دوست دارم😘امیدوارم هر کسی این امضا رو میخونه به اون خوشحالی که الان نیاز داره برسه🌺نه که دوستت نداشته باشم...نه!     فقط میترسم ازت..پیچیده ای!    همونقدر که نداشتنت سخته...داشتنتم سخته!همونقدر که بلدی منو بخوندونی... بلدی اشکم رو در بیاری!   همونقدر که مهربونی...همونقدرم بی تفاوتی!     میدونی آدم نمیتونه کنارت اروم بگیره همون قدر که بلدی امن باشی و اروم ، ممکنه آدم رو پرت کنی ته دره:)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز