2777
2789
عنوان

یارانه

155 بازدید | 15 پست

اولین بار بعد ۶سال زندگی یارانه دادن بهمون ماه پیش .اینماه معوقات رو میدن یانه آخرش؟امشب واریز میکنن؟

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا نمیگرفتین

الانم به دخترم وشوهرم میدن ما با بابامینا بودم مال اونا قطع شد منم دیگه جز دهک ۱۰ ام.

هرلحظه امکان قطع شدن مال شوهرمم هست.

😂هنوز باور ندارم دادن

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
به منم اعتراض زدم ماه پیش دادن تاحالا نگرفته بودم 

ماهم تعجب کردیم.

صبحی که ریختن اومد حساب وکتاب مغازه چک کنه دید پول بیشتره 😂

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
امشب مگه قراره بدن

انگار میگن امشب

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
این بار هم میدن؟

نمیدونم والا میگن امشب ۱۲ به بعد😂

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
واقعا دهک۱۰؟خوش بحالت پولداری

اره والا😂.

چون با پدرم بودم.

شوهرمم با پدرش بود اونام قطع کردن همون سال ۹۲اینا.

منم همینطور الکی شوهرم ودخترم نوشتم.

شوهرم چون دستگاه پوز داره و حسابش زیاد کار میکنه ممکنه قطع شه

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
کاشکی بدن می خوام شهریه دانشگاه بدم😂

انشالله بدن‌بهت.


قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش