2777
2789
عنوان

تبریزیا

| مشاهده متن کامل بحث + 154 بازدید | 20 پست
مرسی عزیزم از وقتی که گذاشتی راستش خودم خجالت میکشیدم تو جلسه اول حقوقشو بپرسم واسه همین مزاحمت شدم ...

خواهش‌میکنم

یه کم که گذشت درامدش بپرس

بعدم خیلیا علاوه بر جای دولتی اضافکار میرن خصوصی یعنی راه برا افزایش درامد خیلی زیاده

  

سلام ببخشید میشه کمکم کنید بنظرشما رادیو بهتره یا پرستاری‌؟این درسته که میگن رادیو استخدامیش کمه؟شما کسی رو میشناسید که بعد از دانشگاه سرکار نباشه بعد میگن اشعه هاش خیلی خطرناکه نظرشما چیه

بعد یه سوال دیگه راه برای پیشرفت داره مثلا میشه بعد چیکاره شد؟

خیلی ممنون میشم جوابمو بدید🙏🏻🙏🏻❤

ما ستارگانی هستیم که در جسم حبس شده ایم. نوری که در جست و جویش هستی، همیشه در درونت بوده است!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام ببخشید میشه کمکم کنید بنظرشما رادیو بهتره یا پرستاری‌؟این درسته که میگن رادیو استخدامیش کمه؟شما ...

پرستاری بازار کار بیشتری داره ولی کار سخت تری داره

رادیولوژی کارش بدون استرسه پرستاری پر استرس 

رادیولوژی کسی اقا بالا سرت نیس کسی دستورت نمیده ولی پرستاری دکترا بالا سرتن و دستورت میدن

بله کسایی میشناسم که استخدام نشدن ولی بیکار ندیدم چون مراکز خصوصی زیادی وجود داره

میشه ادامه تحصیل داد و استاد دانشگاه شد ولی رشته ای تحت عنوان رادیولوژی برا ارشد وجود نداره زیر شاخه های دیگه داره که اونا رو باید تا دکترا ادامه بدی اگر بخوای تدریس کنی

اشعه هم اصلا به ما نمیرسه چون دیوار اتاقا سرب کوبی شده و چن ماه یکبار با یه دستگاهی چک میکنن که نشتی نداشته باشه

حقوق رادیولوژی یه دو تومنی بیشتر پرستاریه چون حق اشعه میگیریم 

ولی پرستاری میتونی بیرون کارای جانبی کنی به خصوص برا اقایون که میتونن کلی درامد اضاف داشته باشن تحت عنوان کار در منزل

دیگه بستگی به علاقت داره

  
پرستاری بازار کار بیشتری داره ولی کار سخت تری داره رادیولوژی کارش بدون استرسه پرستاری پر استرس  ...

خیلی ممنونم از توضیح تون خیلی لطف کردید واقعا

انشاالله همیشه موفق باشید🙏🏻❤

ما ستارگانی هستیم که در جسم حبس شده ایم. نوری که در جست و جویش هستی، همیشه در درونت بوده است!

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792