اوکی ولی حالا اگه یه خاننده ای مرده بود همتون تا یه ماه مشکی میپوشیدید و گریه و زاری
واسه مرتضی پاشایی همه مشکی پوش شده بودن و روزی ک مرده بود شده بود جمعه سیاه و گریه و زاری و خودزنی
هیچکس نیومد بگه خودزنی حرامه
سیاه نپوشید
گریه اشکال نداره و از این چرت و پرتا
ولی نوبت عزاداری امام حسین ع ک میرسه
میایید میگید گریه اشکال نداره
چرا مشکی بپوشم؟
و و و ...
بس کنید دیگه
البته ک اینا همه معلومه از چی میشه
ح..سادت