2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره  برای من خیلی مؤثره

مشکلتون چی بود شما ک مصرف میکردین؟

Miiii سابق😐_دختر_شنی سابق😐 گزارش نزن بی فانوس خط ندارم دیه😒اسم کاربری ها یادم نمیمونههههه😶۹ماه🌑 تو آب🌊بودیم….بعدش تو هواییم☁️…..بعد میمیریم میریم تو خاک⚰️…..خو تابلوعه بعدش آتیشه🔥دیگه 😐👐🏻 خدایا دستمال🧻 که هیچی… کل زندگی من زیر درخت آلبالو🍒گمشده…تو بگو بهشت کدومه اصن تو این زمین بهشت کجا بود…. ۱۲ آذر ۱۴۰۱ قلبم از جا در اومد💔🥀
مشکلتون چی بود شما ک مصرف میکردین؟

من افسردگی مزمن دارم 

یه جورایی افسردگی توی خانوادمون ژنتیکی هست 

اگه دیدی با کامنتم مخالفت کردی و جوابتو ندادم یعنی حوصله بحث ندارم😇 آره اصلا هر چی شما میگی درسته😁
من افسردگی مزمن دارم  یه جورایی افسردگی توی خانوادمون ژنتیکی هست

میدونم ک این قرص برای افسردگیه

منظورم این بود چ حالاتی داشتین

Miiii سابق😐_دختر_شنی سابق😐 گزارش نزن بی فانوس خط ندارم دیه😒اسم کاربری ها یادم نمیمونههههه😶۹ماه🌑 تو آب🌊بودیم….بعدش تو هواییم☁️…..بعد میمیریم میریم تو خاک⚰️…..خو تابلوعه بعدش آتیشه🔥دیگه 😐👐🏻 خدایا دستمال🧻 که هیچی… کل زندگی من زیر درخت آلبالو🍒گمشده…تو بگو بهشت کدومه اصن تو این زمین بهشت کجا بود…. ۱۲ آذر ۱۴۰۱ قلبم از جا در اومد💔🥀

من راهنمایی بودم میخوردم . بعد از دو هفته اثر میزاشت . خیلی ارامخش خوبیه

تو زندگی بیا شعار ندیم عمل کنیم .  یه دختری هستم با همه چی جنگیدم  تا به اینجا رسیدم بازم میجنگم تا به هدفم برسم واسم دعا کنین تا به هدف هام برسم ممنونم . 
میدونم ک این قرص برای افسردگیه منظورم این بود چ حالاتی داشتین

سری آخر که افسردگی گرفتم از همیشه شدیدتر بود

لرزش بدن 

بی خوابی 

استرس 

اضطراب 

بی اشتهایی عصبی 


اگه دیدی با کامنتم مخالفت کردی و جوابتو ندادم یعنی حوصله بحث ندارم😇 آره اصلا هر چی شما میگی درسته😁
سری آخر که افسردگی گرفتم از همیشه شدیدتر بود لرزش بدن  بی خوابی  استرس  اضطراب&nb ...

ممنون

روزی چندتا میخوردین

Miiii سابق😐_دختر_شنی سابق😐 گزارش نزن بی فانوس خط ندارم دیه😒اسم کاربری ها یادم نمیمونههههه😶۹ماه🌑 تو آب🌊بودیم….بعدش تو هواییم☁️…..بعد میمیریم میریم تو خاک⚰️…..خو تابلوعه بعدش آتیشه🔥دیگه 😐👐🏻 خدایا دستمال🧻 که هیچی… کل زندگی من زیر درخت آلبالو🍒گمشده…تو بگو بهشت کدومه اصن تو این زمین بهشت کجا بود…. ۱۲ آذر ۱۴۰۱ قلبم از جا در اومد💔🥀
میدونم ک این قرص برای افسردگیه منظورم این بود چ حالاتی داشتین

توی بعضیا باعث ایجاد فکر خودکشی هم میشه 

خیلی مهمه که بدونیم از عوارض قرص هست

اگه دیدی با کامنتم مخالفت کردی و جوابتو ندادم یعنی حوصله بحث ندارم😇 آره اصلا هر چی شما میگی درسته😁
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز