2789
عنوان

نذر

132 بازدید | 9 پست

سلام من پارسال نذر کرده بودم که اگه امسال خدا بهم بچه بده برای دسته ی علی اصغر نذری پخش کنم الان من باردارم به شوهرم گفتم اونم گف بذار بچه سالم به دنیا بیاد سال دیگه انشاالله نذری میدیم میخواستم ببینم گناه نداره سال دیگه بدیم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام به نظرمن باید نذرت رو ادا کنی گل دختر

 یه روزی مثل همین امروز  نه موی سپید داشتم نه غصه و دغدغه برای فردا .درست مثل امروز  دخترم بی دغدغه مست جوانیم بودم و  در اوج ...  اما الان من می دونم که چقدر زمان زود می گذره... پس  دخترا و پسرای  من قدر لحظاتون رو خوب بدونید ((مادری))

چون صیغه ی نذر نخونید اگه انجامش هم ندید اشکالی نداره

ولی چطور دلتون میاد حاجت رواتون کردن به احترامشون انجامش بدید ضرر نداره

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

اگر براش زمان تعیین کردی که امسال بدی حتما باید ادا کنی ولی اگر قید نکردی حتما امسال باشه میتونه سال دیگه باشه

توی شازده کوچولو یه قسمت بی نظیر داره که میپرسه اگر بیفتم چی؟؟؟؟!!  😕و اونم جواب میده عزیزمن اگر پرواز کنی چی!؟😍به جای اینکه همیشه بگی اگه نشه چی؟؟؟ یه بار بگو اگر بشه چی؟!😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز