2777
2789
عنوان

دلم خیلی گرفته

28 بازدید | 3 پست

نمیدونم چرا خسته ام خانوادم همش دعوا بینشون میشه مامانم بد خلق ه به همه میپره تنهامون کرده خودم ازدواج کردم بابامم فوت شده ولی مامانم واقعا بدخلقه داداشمم قطع ارتباط کرده چیکار کنم به این چیزا فکرنکنم و خوب اشم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😞اره ولی خب ادم ناراحت میشه

مامانت خودش همونطور رو میپسنده ، با داداشت ارتباطت خوب باشه. برخی مادرها بعد از سالها تجربه راضی نیستند تغییر کنن ، بخصوص اگر با همسایه یا دوست یا ... باشند که همون اخلاق رو داشته باشه. اغلب دلشون میخواد مثل مردها تصمیم گیرنده باشند و حرف خودشون باشه اما به مهربونی فکر نمی کنند. بزار راحت باشه. گاهی برو بهش سربزن و تا به حرفهای الکی نکشیده برگرد. فقط در حد سلام و احوالپرسی و کمی حرف درباره فیلم ها و مسائل کلی جامعه . نه حرفهای خصوصی که بخواد نظر بده. اگر هم نظر داد بگو باشه   ، که درگیری لفظی نشه ، بعد کاری که خودت میدونی درسته انجام بده.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792